ønskes tips om former til gips (mursteiner f eks)

noen har sett dette eller veit om noen som har sett dette en plass( tenkte kanskje å lage i lego men usikker på hvor bra dette blir, har også vært i hobbydhop i prinsens gate trondheim men fikk ikke intrykk av at de hadde. (har ikke vært på trønderfrim iom synes denne personen er litt for overlegen for min smak : /

skal se nå etter om jeg finner jernbane entusiast sider å sjekke hva folk har brukt der

conrad.de/ce/de/overview/160 … n-Material
linkaworld.com/

Vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet her?
Du er på utkikk etter noen former som du kan støpe ting i av gips?

Hva med å lage egne former av silikon? Da kan du jo lage omtrent hva du nå enn ønsker i gips… (eller andre støpbare materialer)
Vet min mor drev med noe slikt for noen år siden, tror hun kjøpte noe som het silicon putty:
interiorgleder-hobby.blogspot.no … ormer.html

ikke lett å forklare seg sammenhengende når man er forkjøla og søvn forstyrra heh man ja fonix noe sånt jeg tenkte på men prøver å finne noen som har dette ferdiglaget da sjø

fant noe som heter trondheim modell jernbane klubb så skal dit på tirsdag.

Jeg trodde du ønsket å kjøpe ferdige støpeformer.

Det er flere måter å gå frem for å illudere steinmurer med gips. En populær løsning er å risse inn fugene i gipsen etter at den har tørket.

Men det beste resultatet får du hvis du lager hver enkelt stein i gips:
sando.co/index.php?vis=315&nid=3

(Bla ned til du kommer til overskriften “Murene”.

Jo var planen det å kjøpe en eller annen form. Tenkt lenge på de fra hircharts.com men 600 for en blir litt mye… Ga litt f og lagde meg form i lego. Ble noe grisete men…