Ønsker å kjøpe

Hei er det nokon som vil selge eller som veit kvar eg får kjøpt 8466 ? Question
Det er eit sett eg berre må ha. Very Happy

Lynx wrote:
Hei er det nokon som vil selge eller som veit kvar eg får kjøpt 8466 ? Question
tja, her kan du for eksempel kjøpe noen: http://www.bricklink.com/search.asp?itemID=4703 tveit

Takker på tipset, er vente tida lang frå ein bestiller til delene er i postkassa?
Og forresten veit nokon om teikningane ligg på nett eller til nedlasting?

Lynx wrote:
Takker på tipset, er vente tida lang frå ein bestiller til delene er i postkassa? Og forresten veit nokon om teikningane ligg på nett eller til nedlasting?
Tiden avhenger mye av hvilket land du bestiller fra og hvilken forsendelsmetode som blir benyttet. Har opplevd å få pakker (brev) fra Europa i løpet av 5 dager, men også 4 uker. Tegninger kan du f eks finne her http://www.hccamsterdam.nl/brickfactory/

Har no bestilt deler på bricklink, fra HELGES shop, men har ikkje betalt enda eg lurte på kva som er meint med denne teksten:
buyer should wait for an invoice from seller before initiating payment. Buyer and seller should contact each other and arrange payment within 3 days of this e-mail.
Betyr dette at eg skal vente på ein bekreftelse frå Helge før eg betaler Question
Er veldig grønn, første gang eg bestiller Wink

Lynx wrote:
Har no bestilt deler på bricklink, fra HELGES shop, men har ikkje betalt enda eg lurte på kva som er meint med denne teksten: buyer should wait for an invoice from seller before initiating payment. Buyer and seller should contact each other and arrange payment within 3 days of this e-mail. Betyr dette at eg skal vente på ein bekreftelse frå Helge før eg betaler Question Er veldig grønn, første gang eg bestiller Wink
Ja, du skal alltid vente på en faktura... du kan nemlig ikke betale før du vet nøyaktig hvor mye du må betale (dvs. varene OG frakt). På bestillinger fra Helge kommer det MVA på toppen for forsendelser innenfor Norge, noe som også blir spesifisert på fakturaen.

Takk for hjelpa, kva skulle eg he gjort uten forumet og alle medlemane Very Happy
Gleda meg til å få delane mine ,då kan eg bygge det som eg vil uten å måtte finne på spesial løysingar der eg manglar deler.
Det blir for dyrt å kjøpe eit set for å få tak i ein del Wink

For hver del du får tak i som du trenger oppdager du bare at du trenger to nye Wink

Lynx wrote:
Takk for hjelpa, kva skulle eg he gjort uten forumet og alle medlemane Very Happy Gleda meg til å få delane mine ,då kan eg bygge det som eg vil uten å måtte finne på spesial løysingar der eg manglar deler. Det blir for dyrt å kjøpe eit set for å få tak i ein del Wink
Det kommer alt an på hvor dyr delen er på Bricklink - eller hvor billig settet finnes Wink aj-ml - med litt for mange Beville-kalendre iflg. ektemannen