Ønsker å kjøpe usortert bricks

Hei,

Kanskje absolutt feil sted og spørre da det kanskje er bare kjøpere her :laughing: , men kanskje noen kan peke i riktig retning. Har nettopp begynt å med Lego med ungene og vi trenger en basis av Bricks til å begynne med. Er ute etter brukt rimelig usortert brick 2x2, 2x3, 2 x 4 osv.

Hei.

Ikke usortert, men lekekassen.no har nå 30% på 10682 Creative Suitcase. Det betyr 350 NOK for 1000 klosser, og det er stort sett byggeklosser og plater (lite hjul og spesielle deler). Har selv bestilt to, og tilbudet gjelder til og med 06.03.

De har også 35% på 10697 XXXL Box så da er det 422 NOK for 1500 klosser. Men her tror jeg variasjonen er en del større med tanke på type deler (og farger?).

Så på den XXXL kassen. Har ett par dager til på å bestemme meg på den. må vel bli en ordre over 1000 da så jeg slipper porto :unamused:

Jeg begynte med litt pick a brick bestilling hos Jonnyson Bricks. Fikk nesten alt jeg trengte for hodene til 10x10 minifig. Har lovet å bygge en hver til ungene så de kan ha på rommene.