ØK: Imperial soldiers (Pirates)

Trenger noen Imperial soldiers, noen som har noen ekstra til salgs / bytte?

Det er denne typen jeg er ute etter:

Alternativt med denne luen:

Trenger en 3-5 stk. “Riktig” hode spiller ingen rolle, men torso i brukbar stand og en av luene er et must.

Hei!

Du kan kjøpe de fleste delene inne på “BRICKS & PIECES”!

Torso koster 4,05Kr
Hvit bukse 3.80kr

Evt:
ryggsekk 1,36kr
pistol 1,06kr
gevær 1,29kr

Hode kan du jo bare velge noen du liker.

Shako hatt står som utsolgt, men jeg har akkurat vært i kontakt med de og om du ringer inn bestillingen er det ikke noe problem, de har den på lager (delen heter vitstnok 6023420 nå, usikker på pris)!
Mulig det samme gjelder sverd også, det står også som utsolgt…

Den eneste delen som ødelegger er “blå Epaulette”, den finner jeg ikke der inne så den har de mest sannynlig ikke :frowning: Dog de har hvit og gull om det faller i smak, ellers er nok dette en del du kan skaffe greit på bricklink også, alle piratsettene i 2009-10 kom med denne som ekstra del!

Takk for tipset!

Har ikke brukt Bricks & Pieces før, og har ikke skjønt forskjellen mellom Pick-a-brick og Bricks & Pieces - trodde det ville ta for langt tid å få det levert.

Frakten var jo såpass rimelig at jeg bestilte torsoer etc som en egen bestilling, så får jeg forsøke å ringe inn en bestilling på hattene. Blå eupaletter har jeg tilfeldigvis akkurat nok av heldigvis!

Brukte det for første gang i dag selv!

Ringte inn for å bestille shako og kan opplyse om at den koster over 9kr stk! Rimelig stiv pris (no pun intended), dog sist jeg sjekka på brickLink var de veldig dyre der også så slo til. Sjekka i ettertid og da viste det seg at de plutselig var å få helt ned i 5kr på BL :frowning:

Brun ku står også som utsolgt, men fikk bestilt det også over tlf til ca 27kr stk. Dyrt det også, men det var ihvertfall mye bedre enn BL hvor de ligger på rundt 50kr stk og oppover stort sett…

Så for å konkludere etter en gangs bruk:
-Det virker det som deler som er i sett som selges nå, stort sett er å få kjøpt over tlf på “bricks and pieces” selv om de står som utsolgt på nettsiden.
-B&P virker også som en gunstig måte å skaffe deler en ikke får tak i på pick a brick eller som er veldig dyre på BL.
-Prisene på B&P varierer veldig på ulike deler så greit å sjekke først hva de ligger på andre steder før en bestiller.
-Deler som finnes både i B&P og PAB er stort sett billigst i PAB, dog ikke alltid.
-En får ikke VIP poeng i B&P, men om en samtidig handler for over 500kr Shop@home får en det fraktfritt, ellers er det ikke mer enn 23kr i porto.

Regner med mer erfarne B&P kjøpere kan komme med flere tips :slight_smile:

Fikk min sending med Shako og div i dag. Bestilte en gang via nett og en gang via telefon, tok ca en uke før de ble plukket og sendt, men de ble sendt med DHL Express og levert på døren dagen etter… for kun kr 23 i frakt så er det supert!

Jeg bestilte også flere deler som stod som out of stock på Bricks & Pieces på nett, så det er som du sier verdt å ta en telefon og sjekke. Siden frakten er såpass billig så er det et brukbart alternativ til Bricklink dersom man skal ha litt spesielle deler i mindre kvantum, og leveringstiden er nok stabil hvis man trenger deler innen en deadline.

Kommer garantert til å bruke B&P igjen!