ØK: 10194 Emerald Night

Jeg ønsker å kjøpe dette toget. Trenger ikke å være ny i boksen. Noen som har et?

Mvh
Jan Terje

Hei
Mener disse fortsatt kan kjøpes på Brikkehuset.no eller Brapris.no.
Mvh
Tosca

Har sjekket der, men er ofte dårlig til å lete. Kona pleier å si at jeg ikke løfter på ting :wink:

Gikk akkurat inn på finn.no, og det ser ut til at Brikkehuset.no fortsatt selger den. Prøv på finn kode: 37554050 eller bare skriv lego train i søkefeltet. Har selv toget og det er veldig flott.
Lykke til :smiley:

sjekk dissa linkene

finn.no/finn/torget/tilsalgs … e=37554050

brapris.no/index.php/lego/em … -sett.html

tok meg omtrent 20 sek og et googlesøk…

Takker. Da er toget bestilt. Gleder meg som en stor unge. Eller vent litt, jeg er jo en stor unge! :wink:

Jeg vurderer å selge mitt eksemplar, uåpnet og forseglet. Gi en lyd om interesse.

Jeg vurderer fortsatt å kvitte meg med mitt forseglede eksemplar siden det bare samler støv. Har også Hogwarts Express “til overs”, også det forseglet. PM om interesse.

[set]10194[/set]
[set]4841[/set]

Pris på hogwarts?

Ja, kan jo nevne hva jeg har i tankene prismessig:

3000 kr for EN og 1500 for HE. Det er noe over BLprisene men der kommer jo (dyrere) frakt og sannsynligvis mva i tillegg. Jeg MÅ ikke selge nå, jeg bare lodder stemningen. Jeg har større hang til modulhus enn tog. Om noen har konkrete tanker skader det ikke å komme med dem.