Nytt Ideas sett - Pirates of Barracuda bay (21322)

Nytt Lego ideas sett, pirates of Barracuda bay.

[attachment=1]pirates.jpeg[/attachment]

https://www.lego.com/nb-no/product/pirates-of-barracuda-bay-21322

Dette ser jo egentlig ganske kult ut, kan i tillegg bygges om til en sjørøverskute ikke veldig forskjellig fra den gode gamle Black Seas Barracuda (6285) om noen husker den (fra gamle pirates serien).
Særdeles mange gode minner fra det settet der, var vel ett av mine første og ikke minst største sett som liten pjokk.

[attachment=0]barracuda.png[/attachment]

1 Like

Må vel ha to av dette settet. Så man får fungerende skute til bukta :smiley:

Tenkte på det samme.

1 Like

Denne er et sett som må kjøpes :slight_smile: ble virkelig imponert over design og funksjonalitet i dette settet

Bestilt, gleder meg. Dette er vel et sett som man må vurdere å ha to av ja.

Då e min også på vei med ekspreeeeeess fart :smiley:

Ble en sånn på meg og. Dette settet må støttes for å sende signal til LEGO om at vi vil ha mer :smiley:

Er vel alt for sent ute med tanke på Pirates of Barracuda Bay, men noen som vet hvor jeg kan få tak i et eksemplar av dette settet uten å måtte henvende meg til scalperne?

Lego.com skriver at det er midlertidig utsolgt, men ut i fra prisene på gråmarkedet å dømme er det jo alt å regne som utgått.

Ser ut som Leika har den i flere butikker, kanskje en nær deg?
lekia.no/lego-creator-exper … akudabukta

Ligger også en ute i LEGO Auksjoner! gruppa på Facebook:
facebook.com/groups/Legoauk … 467442691/

Det går an å ringe Lego for å høre om den kommer inn igjen.

Takk for tips. Sendt dem en e-post og venter nå spent på svar.

Ser forøvrig at jeg fikk e-post om at settet var tilbake på lager kl 13:04 i dag. Da jeg så mailen og fulgte linken under 40 minutter senere kommer jeg fremdeles til «midlertidig utsolgt».

Virker ikke som at Lekia har god nok kontroll på lageret sitt. Ingen fysiske butikker som har dette inne. Får følge med på auksjonen som et alternativ.

Den er til salgs hos Lego.no i skrivende stund. Lykke til :slight_smile:

Den er i skrivende stund tilgjengelig hos Lego.no. Lykke til :slight_smile:

YEY!

Takk, da fikk jeg tak i fra Lego.no.

Takk for hjelpen folkens :slight_smile: