Nytt forum medlem

Hei!

Jeg møtte noen av dere på KidsExpo i Lillestrøm i helgen som var, og fikk info til å komme inn her og etterhvert få betalt medlemskap.
For de av dere som var på KidsExpo så er jeg han som er også med i Nordic Garrison, som er den internasjonale kostymeklubben som er for oss som er Star Wars fans.
Jeg har en clonetrooper drakt.

Og siden jeg digger Star Wars så er også Lego en av tingene jeg liker å pusle med også :slight_smile:

Holder til på Sørumsand, og er gira på å få økt LEGO inventaret og folk å diskutere, bygge, være på messe med.

Er også godt interessert i GBC men har ikke fått bygd min egen modul ennå, mangler klosser.

Hilsen
Henrik (30)

Velkommen i gjengen, og ikke minst yey! til flere som vil bygge GBC!
Jeg har lekt med tanken om å bli med i Nordic Garrison selv, men så langt så er det med tanken. (Og kommet inn i en Stormtrooper rustning kunne blitt, trangt)
Lurer du på noe med GBC så bare spør!

Hei igjen! Så hyggelig at du blir med!

Vi trenger flere entusiaster her, og vi har plass til mye mer Star Wars lego og GBC.

Håper du blir med på arrangementer senere også

Takk for det, vel draktene våres tilpasses de som bygger så det ekke noe stress om du er gira :wink:
Koster ikke så altfor mye heller :wink:

Takk for velkomsten :slight_smile: Ja, er greit gira med å bygge MOCs og designe egne GBC moduler, men mangler Lego, har noen sett, men lite sånn ellers. Så trenger masse mer :smiley:

Velkommen :smiley:

Velkommen hit!

Takk for det! :slight_smile:

Driver nå og tenker ut noen designs for GBC og alternative mocs for Star Wars Lego.
Har allerede lagd noen forslag til 75153 som First Order variant… men trenger mer Lego for å prøve ut mer.

Må få ut fingeren og bli fullverdig medlem så jeg får nytte av rabatter osv :slight_smile:

Skal Brikkelauget på SpillExpo evt i Lillestrøm i oktober, om noen vet det? :slight_smile:

Velkommen.
Vi pleier ikke å være med på Spillexpo, men helt klart en god ide…
Enkelte år har de samkjørt kids expo og spill expo…

Velkommen! Og så gøy at det er flere Legoentusiaster på Sørumsand. Yay!

Ja, hvordan funker det egentlig dersom man vil være med på Lugbulk? Jeg meldte meg inn på nyåret 2017, men det var for sent. Er det halvårs kontigent om man melder seg inn sent på året? Dette er vel mest et spørsmål til de erfarne Brikkelaugerne.