Nytt Forum forslag

Jeg har et lite forslag om å lage et “prosjekt-forum” der man kan foreksempel “lufte” en ide man har, slik som jeg har nå en ide om å lage strøm master i min “kommende” lego by, men jeg veit ikke om dette passer så bra inn i galleri forumet siden dette bare er en ide uten bilder for øyeblikker, og så kan vi oppdatere(edit) postene våre slik at vi kan komme med mer info og bilder etter hvert som vi bygger våre prosjekter opp.

Oste Hovel

Ingen kommentarer hittil… Selv synes jeg Galleri-forumet er bra for sånt også, selv om det i utgangspunktet ikke blir noen bilder. Foreslår at vi lar det stå som det er da det er såpass lite trafikk i forumet, og så kan vi evt. gjøre noe med det på et senere tidspunkt hvis det skulle være behov.

Vel siden det ikke kom noen kommentarer her, må jeg bare si at for min egen del er det fordi jeg ikke ser at trafikken er så stor på Galleri biten at det skulle være behov for en egen prosjekt del av forumet.

Greit jeg er litt enig med begge to, etter jeg har vært her en stund har jeg skjønt at det er mer enn nok (for øyeblikket ivertfall) med kun et galleri-forum.
Det er ikke noe påeng å ha 1000-forum og 100-subforum i hver når bare noen få blir brukt hver dag.

Du kan låse, slette eller bare la denne tråden stå open.

Oste Hovel