Nye sett for 2011 tilgjengelig i butikk

Var litt usikker hvor denne posten skulle gå, men tror den passer best her. Er ikke noe spesielle tilbud bare ett varsel om at enkelte sett nå er tilgjengelig i butikk pr nå.

Nå kan jeg ikke den nye katalogen på rams og vet eksakt hva som er nytt og hva som er fra 2010, men jeg var en tur på Extra Leker her i Tromsø i dag og observerte opp til flere nye sett i butikken der.

Blant annet hadde de [set]7985[/set] til 659kr. Det er det Atlantis settet med de fine søylene. Har jo bestilt noen av de søylene på LUGBULK’en, men har ikke sett disse før så jeg måtte kjøpe dette settet for å få sett disse nye brikkene live.

Jeg såg også [set]3658[/set] Politi Helikopter, som det står “Limited Edition” på…

La også merke til noen av de nye Prince of Persia settene var kommet i hyllene.

Ellers kan jeg bare meddele at de hadde fylt opp hyllene igjen etter julerushet og de hadde fått inn en del flere sett av tidligere sett fra i år i ett større antall. Noe som jeg antar betyr at disse om en måned eller to havner på tilbudstorget :wink:

På “Tilbudstorget” var det som vanlig flere sett, deriblant ett Kingdoms sett (“Kings Castle” eller no sånnt?), ett Star Wars sett som jeg mener har stått veldig lenge der på tilbud. De hadde også XXL1600 eskene (de åttekantede) på tilbud der. Husker ikke prisen på disse. Men er jo greit å vite om man ønsker å få tak i større mengde standardbrikker til en billig penge.

Nye Prince of Persia? Er ingen nye sett som skal komme. Ser mest ut som disse er utgått. Selges ikke mer fra S@H

Litt off-topic, men: Det hadde vært interessant med en oversikt over alle sett som forsvinner fra sortimentet over nyttår, så man har en mulighet til å sikre seg disse a) før de forsvinner, og/eller b) på tilbud. Fint om noen som har tilgang på den nye katalogen kunne gjort en jobb. Jeg var på Extra Leker i Krokstadelva i dag og de hadde fortsatt bare den gamle katalogen ute. Hva de har stablet på lageret har jeg ingen formening om…

Raggsokk, finner ikke igjen innleggene jeg skrev da jeg fikk låne forhandlerkatalogen av han som eier hele ExtaLeker-kjeden, men der skrev jeg om noen av settene som skal utgår i 2011, blant annet hele FARM-serien. Minifigs serie 3 og 4 har begrenset tilgjengelighet.
City Politistasjon er blitt oppgradert og da er 2010-versjonen utgående på lik linje med andre sett som erstatter eksisterende.

gå på brio så ligger katalogen der.
ellers er det bare å se på shop.lego.com så forsvinner sett derfra så er di utgått. bondegård går ikke ut før etter juni. da katalogen gjelder ut juni.

Jeg har ikke sett den nye katalogen ennå … men, ihvertfall, et sett som er gått ut er Green Grocer :frowning: Er Prince of Percia serien gått ut? Har ikke fått med meg det :stuck_out_tongue:

Prince of Percia er helt borte, en hel drøss av star wars settene er borte, men erstattes av nye. Pirates er helt borte, power miners er helt borte, space police er helt borte, alle hero factory erstattes med nye bokser, all racers erstattes, nye storsatsninger er ninjago, og pharaoes quest, samt pirates of the carribean (medio mai).
despember bragte med seg flere nye atlantis og star wars sett, samt nye politisett.

Jeg får januarnyheter i neste uke, da kommer pharaoes quest og ninjago bla. kan godt lage en oppdatert liste her så fort jeg har fått dem ut i hyllene?

-Frida på Outland

Får du collectable minifigs serie 3 da også eller?

jepp.
men bare 2 esker den 12, og så får jeg 60 esker til mandag den 17

Hehe, da skal du ikke se bort ifra at jeg kommer innom den 17. for å kjøpe en eske :smiley:

bare kom litt utpå dagen, så jeg rekekr å åpne dem :wink:

Ikke åpne alle da :wink: Jeg vil gjerne ha uåpna. kjøper gjerne en stk uåpna pappeske om det fortsatt er 2 esker á 60 figs per pappeske fra lego =p

Gaa 17. ?

Nesten værre enn når jeg var liten og tellet ned dagene til julaften dette jo.

To esker til meg også, om mulig :slight_smile:

…hvor mye koster en eske da? 1200 kr?

Holder med én eske med 60 figurer til meg, men den må være forseglet :stuck_out_tongue: Og så har jeg nok ikke tid til å komme innom før etter jobb…

Hmm, skulle gjerne også hatt ett stk forseglet eske m/ serie 3 figurer, takk. :stuck_out_tongue:

Er LEGO City Space en del av januarnyhetene? Og hvor mye koster en sånn minifigureske? (Sannsynligvis vil jeg nok kun kjøpe noen få (les: en haug :wink: ))

så sant dem selger minifigurene til 20 kroner stk så koster den 1200.

minifigurene er 20 kr pr stykk ja, og 60 i en eske.
slapp av folkens! jeg kommer ikke til å åpne pappeskene, men jeg må rekke å telle over dem når de kommer inn, etc. jeg tror ikke jeg trenger å holde av til dere om dere tenker å komme innom allerede mandag 17. jeg skal ha nok til at dere kan få da :wink: (Jeg har fortsatt et lass av uåpna esker serie 2 på bakrommet)
city space kommer ikke før i mars desverre!

:frowning: Shame, for jeg har penger nå … :confused: