Nye Politi serien LEGO CITY 2014

Jeg synes nye LEGO CITY Politi serien 2014 er veldig kjedelig ut :frowning: . Jeg likte den gammle steden for nye som
kommer ut i 2014. Mars 2014 kommer det Biltransport og Tømmertrailer, Slepebil m.m det blir veldig spende ut :smiley: .

Er litt enig med deg. Men tror mye av grunnen til at politisettene oppleves litt kjedelig, er at de er en remake av tidligere sett, som var en remake av tidligere sett, som var en remake av…osv.
Selv om de fornyer en del på bla politistasjonene, syns jeg de har vært ganske like de siste årene. Det gjelder også en del av bilene. Det mest spennende settet i år må være helikopter transporten. Selv om også dette er gitt ut i en tidligere versjon, både i politikategorien og andre kategorier.

Veldig enig i de andre settene du nevner Jon Erling, mange av de er must have:D

Kanskje ikke det beste Politi settet til Lego, men tror jeg ikke klager så lenge de ikke har for store deler. Som i f.eks de fly settene. Lego skal jo liksom være et byggesett av små deler, ikke store giantiske deler som “En svær vinge del” osv.

Helt enig jeg likte ikke nye Politi serien i LEGO CITY 2014.Det er ikke beste jeg har set. Jeg likte den gammle Politistasjon.
Jeg likte ikke nye LEGO CITY 60047 Politistasjon 2014.