Nye 16 x 16 DBG Plate

Noen som har en haug av disse “til overs”, som i tilsalgs? Må være nye.

Disse finner du til ca 12kr pr stk inkl mva på Bricks & Pieces. Hvis jeg ikke husker helt feil så er det bedre enn LUGBULK når man regner med frakt/mva. Men jeg ville bestilt så snart som mulig, stor sjanse for at B&P tar en laaaang juleferie i løpet av 2-3 uker.

Tuller du, var inne på Pick a Brick og der koster de 30,51 kr pr stk… hva er forskjellen på Pick a brick og Bricks & pieces?

OMG! DK. ST. GREY er det samme som DBG sant?

Ja, mener det er rett farge. Hvis du vil være 100% sikker så kan du søke fram et sett som har platen i fargen du er ute etter.

Bricks & Pieces har et fantastisk utvalg av deler, lav fraktpris (kr 23 uansett hvor mye du kjøper hvis det ikke er justert nå nylig) og mva er inkludert. Ulempen er at du kun kan bestille opptil 200 stk av hver del. Noen ganger er prisen bedre enn Pick-a-brick, andre ganger dårligere så kan være lurt å sjekke hvis du skal bestille i litt mengder.

Vær obs på at noen er blitt overfakturert på ordre derfra dog, så kan være greit å sjekke om det som blir trukket stemmer med prisen når du bestilte. Er det forskjell så er det bare ringe og klage så ordner de opp.

Tok lang tid før jeg fant ut at det var to forskjellige tjenester, navnene er såpass like og nesten litt rart at LEGO har to slike tjenester. Veldig bra for å bestille endel nye deler, ofte at de er tilgjengelig der før de finnes i volum på Bricklink.

TUSEN TAKK for tipset! 50 stk bestilt, disse er sykt dyr andre steder…

Ja, ble overfakturert med over 600 kr fordelt på 2 ordrer, jaja, sender dem en mail :slight_smile:

Bestilte en del deler fra Bricks&Pieces søndagskveld, i dag ettermiddag ble de levert på døren med DHL(!) Veldig imponerende siden jeg regnet med at det tok inntil 3 uker!

Nå kan prosjektet fortsette! :slight_smile:

instagram.com/p/Bbcyiw-Av9u … =chilis_no