Ny mann på forum

Hei alle sammen, jeg har nettopp skjønt at det selvfølgelig finns et gigantisk miljø for oss Lego folk her på Internett også, og gleder meg over å ha funnet så mye bilder, innspirasjon og kilder på kort tid! Håper jeg kan bidra med mange positive ting etterhvert.

Har bygd lego siden ca 1989, og har mye Ice Planet 2002, Blacktron 2, Crusaders og Royal Knights. De siste årene har det gått mest i Star Wars seriene. Det er stort sett der min bygging konsentrerer seg rundt, å skape store bygninger og annlegg hentet fra tegneserier, dataspill og selve filmene (SW altså).

Kommer til å legge ut noen bilder på Flickr etterhvert, og håper på gode kreative tilbakemeldinger!

JE! Keep on building.

Da må jeg bare ønske deg velkommen hit til forumet.
Her har vi stor takhøyde og er glad for alle nye medlemmer vi får inn hit.

Brikkelauget fyller 5 år om kort tid. Vi har rukket å være med på flere utstillinger og events rundt om i verden.

Norge er jo langt og medlemmene er spredt over hele landet. Selv er jeg fra Tromsø og bor også her. Vi er 4 registrerte medlemmer her. Eller det er 4 som har sagt at de bor her og har tatt kontakt, er jo fullt mulig at det sitter noen å leser dette men ikke har turt å ta kontakt enda :wink:

Så det er flott at du tar kontakt, for det er kjempemorsomt å treffe andre likesinnede og se hva de har laget, og snakke om den felles hobbyen vi alle her inne har.

Vi ser frem til masse flotte bilder av dine kreasjoner i LEGO.

Og til slutt; det er bare å spørre, for det finnes ikke dumme spørsmål, kun dumme svar…

Velkommen, gleder meg til å se kreasjonene dine! :smiley:

Velkommen til Brikkelauget! :slight_smile:

Velkommen skal du være!

Velkommen skal du være!

Velkommen til oss, håper du lager og deler mange fine kreasjoner med oss!

Velkommen =) Håper du vil trives og komme med mange kreasjoner som du vil dele med oss =) Og ikke drukne i PaB-hylla på Outland =p