Ny byggekonkurranse i 2022!

God jul og godt nyttår til alle sammen!
2021 er snart over, og vi kan begynne å se fremover til hva 2022 vil bringe. Blir det et roligere år, et mer suksessrikt år, et mer interessant år, eller kanskje et mer kompetitivt år! :sunglasses:
Med det i bakhodet så er det på tide å starte en ny byggekonkurranse for alle her på Brikkelaugets forum! En god mulighet til å teste ut ens evner utenfor komfortsonen sin kanskje? Eller vise fram en nyutviklet teknikk? Eller bare ha gøy med å bygge artige ting med vår alles favorittplastikkleke, LEGO-klosser. :mrgreen:
Så hva handler alt dette om lurer du på? Månedlige byggekonkurranser i et predefinert tema! Og på slutten av året skal vi kåre den beste av de beste i hele 2022. Temaet for 2022 blir LEGO gjennom historien (kanskje temaet forstetter litt inn i 2023 også).
Hver måned vil det kåres en vinner via avstemning på forumet, og på slutten av 2022 vil en ny avstemnning kåre den beste blandt alle vinnerne for hele året.
Jeg gleder meg til å se alle de fantastiske byggverkene deres! Ønsker alle lykke til og husk å ha det gøy! :smiley:
Å, men jeg glemte å nevne premier, hehehe… Vi har selvfølgelig premier! Det blir premier i form av custom designede torsoer og 1x8 klosser til topp tre hver måned, og enda mer spesiell torso og kloss til årsvinneren.
Lykke til!

Kuli :slight_smile:

Glær mæ!

Har nå startet å lese boka om lego folket. Bra bok…lite bilder til inspirasjon…

Bra initiativ :slight_smile:

Hvordan legger jeg inn bilder? Gaaah hater dill

Fila må være liten, eventuelt kan du legge den ut et annet sted, og legge inn en lenke til bildet.

Med en liten fil kan du laste den opp når du holder på å skrive et innlegg.

Hvis bildet ligger et annet sted bruker du img-taggen, som du finner over det vinduet der du skriver inn tekst til innlegg.

Åh, så kult! Da kanskje trådstarter har god oversikt over legos historie? :slight_smile: