Nummer på Basicbox (1200 tror jeg)

Sitter fast i Cityprosjektet mitt, trenger flere klosser…
Så lurte på nr til den boksen Extra leker selger til 399,- lurer på om det var xl1200 eller noe…

Må sjekke opp mot peeron om den er noe vits i å kjøpe!!

Sikker på at det ikke var XXL 1800? Er iallefall den de har på Extra Leker her i Tromsø…
Den har sett nr 5517-1 og den finnder du her på Peeron.

Det er ei eske som er 8-kantete og litt lengre i ene rettningen, altså litt “oval” 8-kant.

O der var det mange fine klosser! Hvorfor kan ikke den være å få kjøpt i andre butikker også?

Har da sett den boksen der på både Brio og BR butikker her i byen iallefall. På BR hadde de ikke mange og den forsvant kjapt. Extra Leker har alltid MANGE av disse og lageret rekker derfor lengre. Så det er vel snakk om å være der til rett tid og på rett butikk :slight_smile:

Trodde hele tiden at XXL 1800 var den bøtta jeg… så 8-kantet er den jeg skal ha ja!!

Stikker til Extra leker idag…ser om jeg ender opp med denne eller annent lego :smiley:

Ja, jeg har i hvertfall aldri sett det settet i noen av de butikkene jeg har vært innom…

Da var jeg nede på Extra leker, det var IKKE XXL1800, men XXL1600, “bare” litt mindre klosser…men de nødvendigste i hvertfall :smiley:

Kostet meg 399,-