NRK har vært på besøk i Lego kjelleren min

Hadde besøk av NRK i april for å filme lego samlingen min synst det ble et veldig bra innslag. Skal komme på Norge rundt til høsten men ble sendt i uken på NRK Rogaland.

https://tv.nrk.no/serie/distriktsnyheter-rogaland/DKRO99081516/15-08-2016#t=8m32s

Kult! Samler ikke på tog, men kjenner meg litt igjen. Særlig sluttsekvensen med kona. :laughing:

Fint innslag og veldig fin samling! Gratulerer med å ha “kommet i mål”, imponerende. Alt der vekker gode barndomsminner. Jeg hadde bare #7745 med en del tilbehør av tog men husker jo mange av de andre togene fra kataloger etc. Og som sagt over, den siste sekvensen var som tatt ut av huset her, hun “maser” og går og legger seg mens jeg bare skal fikse noe som visst ofte tar flere timer :wink:

Er glad jeg har ei god kone som lar meg få holde på. Men det er mekelig hvor mye mindre jeg holder på med hobbyen etter jeg ble gift :wink:

De sendte den Norge Rundt episoden igjen på fredag 09.09 med reprise på lørdag med akkurat dette innslaget.
Svitsjet inn i det på fredagen. Hadde da sett innslaget her men så den igjen. Bra innslag.