Nostalgisk Technic LEGO i orginalesker til salgs

Hei

Jeg var er ivrig LEGO bygger som barn/ungdom og samlet en del. Dette dukket opp igjen ved rydding av loft hos mor og far.

Jeg har de første Technic LEGO settene som kom i 1978
851 Traktor
853 Bilchassis
disse ligger i orginaleskene og er så vidt jeg vet komplette, de har vært bygget sammen 2-3 ganger og deretter blitt lagt tilbake i esken. Se bilder

Har også 8 - 9 kilo med vanlig e klosser fra 70 tallet, med bl.a batteri jernbanetog og skinner +div klosser til biler , båter, hus osv.
Har en del av bygge tegningene også, disse ligger i en orginal LEGO koffert, ( som helt klart har sett bedre dager ) Se bilder.

Håper å bli kvitt alt samlet.

Jeg har ingen formening om verdi på dette, men jeg er fullstendig klar over at det ikker er “Gull”.

Jeg håpet kanskje at det var noen her inne som så den historiske verdien i dette, og som var villig til å gi meg noen kroner til neste års feriebudsjett.

Ta kontakt og gi meg et bud, så blir vi nok enige.

Jeg bor i Drøbak, men kan møte/levere i Osloområdet etter avtale. Skal det pakkes og sendes, betaler kjøper utgifter ved frakt.

NB! Jeg fikk ikke til å laste opp bilder her på forumet, men send meg en mail på morten@neonekspressen.no så sender jeg, har 10- 15 bilder

Morten