Norgeskloss

Noen som har erfaringer fra denne selgeren? La inn en bestilling 3.feb og har enda ikke fått verken invoice eller noe svar…

Ja, Jeg handlet en del med han i starten.
Ikke alt gikk like smerte fritt etter hvert. Så lovet han meg å sende meg to Space plater som vi ble enige om litt utenfor.
Fikk det jeg bestilte men platene så jeg aldri. Ble lovet gang på gang om bot og bedring. Jeg ble vel også ganske irritert etter hvert.

De siste mailene ble aldri besvart så jeg tror han etter hvert blokkerte meg på mail listen.
Så alt endte med dette og jeg rører ikke den butikken lenger.
Påsto at han hadde mye å gjøre. Snill og grei i starten men da ting begynte å gå galt gikk det helt galt.

Butikken er suspendert ser jeg nå. Det har nok bare gått en vei etter mine problemer.

Du må nok bestille et annet sted.

Jeg bestilte noe smått fra han en gang, rett før jul og trOdde alt var tapt, men fikk til slutt alt jeg hadde bestilt, men kommer ikke til å bruke han igjen.

Steinar

La inn en bestilling tidlig i januar. Da jeg etterlyste det etter noen uker påsto han at han hadde sendt det. Jeg klarer ikke helt å tro det når jeg ser alle klagene samt at han nå er suspendert. Var heldigvis ikke så store bestillingen, men ikke mindre irriterende å bli frastjelt penger uansett (som jeg regner det som).

Har dere brukt paypal så legger dere inn et krav via den.
Om dere har betalt via bank så tar dere kontakt med banken deres og melder ifra om pengekrav så kan det hende de får tilbakeført pengene også.

Hos meg ble det litt vankelig å få tilbake en del av summen når jeg fikk de delene jeg hadde bestilt via Bricklink men ikke de delene som ble avtalt litt på si.
Grunnen til at det ble godtatt var at han noen ganger tidligere hadde gjort dette for meg og det hadde gått bra.
Etter hva som har blitt skrevet her om han, så føler jeg nesten at det var jeg som ble prøveklut for svindling av kjøpere.

Han brøy seg aldri og lukke orderen jeg bestilte. Antagelig for å blokkere meg for å bestille mer.
Men hadde jeg hatt lyst så kunne jeg bare fylt på orderen selv etter varene var mottat. Jeg ba han å stenge men ingenting skjedde.
Endte at jeg arkiverte den for å slippe å irritere meg over den.

Okei…høres ut som en dårlig deal. Har ikke betalt noe der, kun bestilt og ikke hørt noe mer…Takk for svar :slight_smile: Holder meg unna!

Siden den er suspendert så er den mest sannsynlig at han er ferdig som selger.
Dessverre opplevde jeg 2 slike i fjor.

Har og dårlig erfaring med denne butikken.
Tok vel over 2 uker fra jeg hørte noe som helst etter jeg la inn en bestilling med noen spørsmål. Da han endelig kommuniserte med meg var det kun en invoice, ikke svar på spørsmålene. Sendte et par eposter til ham og fikk etter hvert svar på spørsmålene. Jeg burde luktet lunta, men jeg var så dum at jeg betalte. (til tross for at jeg innen da hadde bestilt og allerede mottatt de samme delene fra andre butikker) Hørte aldri noe mer fra ham, og han har ikke svart på gjentatte eposter som har etterspurt delene eller pengene tilbake.