Noen små bulks

Her rydder jeg litt og har funnet noen få bulks jeg gjerne vil kvitte meg med, om det er noen som er interessert. Hvis det blir flere interesserte er det lov å ha en budrunde :wink:
[part]4073[/part] - Trans-Light Blue, ca 1230 stk, nytt, 300 NOK
[part]3005[/part] - Medium Blue, ca 980 stk, nytt, 300 NOK (solgt)
[part]3004[/part] - Black, ca 2300 stk, pent brukt, 700 NOK (solgt)
[part]50746[/part] - Trans-Clear, ca 700 stk, nytt (solgt)
[part]30153[/part] - Trans-Neon green, ca 1000 stk igjen, 200 NOK
[setimg]628[/setimg] [set]628[/set] - Light Bluish Gray, nytt (uåpnet), 100 NOK/stk (solgt)

Meg er gjerne interesert i 50746 - Slope 30 1 x 1 x 2/3 [ BL Pe ] - Trans-Clear, ca 700 stk, nytt, 200 NOK

Nå blir jeg ikke kjørbar frem til helga. men du får si ifra så kommer jeg med sakene dine fra Nederland i tillegg til at jeg henter alt detta andre :wink:

Hei, hvor mye tar du for diamantene? Kunne trengt rundt 100 stykk … og kanskje en grå plate eller to …

Tar du 2 plater så får du 100 stk med på kjøpet :slight_smile: Men så kommer frakt, med mindre du kommer til Oslo-området eller har noen som kan hente dem?

Hvor mye blr det i frakt?

Jeg tror jeg kan pakke dem inn og få tilsendt for 71 kr (50 kr for brev <1000g, 21 kr pristillegg pga størrelsen). Mulig det er plass til 1 stk til uten at det gjør noe for totalvekten, men jeg er usikker før jeg setter igang med det og lager emballasjen. Vi kan ta det videre på pm.

Forresten, fant dem :slight_smile: Ser så fint ut!
[attachment=0]jewellery.jpg[/attachment]

Det blir 300 NOK for hele pakka.

Solgt! :slight_smile: Sender adresse på PM i morgen. Nå må jeg legge meg! :slight_smile:

Pretty! :smiley: Bare noen flere nå, så kan man bade i dem ala Skrue McDuck :stuck_out_tongue:

Hvor har du forresten fått tak i den hendige presisjonsvekta?

eBay :wink:

Ikke mulig å kjøpe i vanlig butikk? Dumt…

Jo, sikkert, men det koster som regel opptil flere ganger mer så…