Nødhjelp til prosjekt :)

Hei! Jeg holder på med å bygge en del modeller til LEGO World i København, og som vanlig er jeg seint ute. Har plassert noen BrickLink-ordrer, men er ikke sikker på om ting når frem i tide hvis jeg bestiller nå, så jeg trenger noen småting. Kan noen hjelpe?

Jeg ønsker meg aller helst delene i ny eller “som ny” tilstand, ettersom det er utstillingsmodeller.

1x 3749 Technic, Axle Pin without Friction Ridges Lengthwise i Light Bluish Gray - jeg er klar over at denne ikke er så vanlig. Men jeg trenger bare én!
1x 30374 Bar 4L (Lightsaber Blade/Wand) i Dark Bluish Gray - heller ikke så vanlig, men jeg trenger bare én!
2x 98138pb052 Tile, Round 1x1 with ‘LIGHT’ on Red Half and Angry Eyes Pattern i White.

Og sist, men kanskje mest kritisk - det er her jeg virkelig håper dere kan hjelpe meg, for mens jeg kan leve med å bytte ut de andre i andre farger, så funker det ikke å bruke noe annet her:

2x 3839a Plate, Modified 1x2 with Handles - Round Ends, Mid Attachment i Black - ikke la deg lure av at de på bildet under er hvite! Og her er det store poenget at det kan ikke være den moderne varianten, 3839b - jeg må ha den gamle, 3839a, hvor rørene på sidene sitter parallelt med plata (i motsetning til 3839b, hvor rørene sitter litt lengre ned). Se vedlagt bilde. Jeg er jo klar over at disse ikke har vært i produksjon siden 1983, så her skjønner jeg om det er bruksmerker, men om noen har noen som er nokså fine, holder det for meg…

Jeg kommer til årsmøtet neste helg, så hvis noen som skal dit eller er i kontakt med noen som skal dit har delene, ville jo det vært perfekt. Hvis ikke klarer vel fortsatt Posten å levere innen ei uke, får en tro… :slight_smile:

Hvordan kan jeg finne rett farge i sett?
Jeg får bare opp alle sett med en del, men da med alle fargene.

Når du er inne på en part:

Trykk på “sets” øverst til høyre der det står "Item appears in"
Trykk så på “Summary
Trykk på den aktuelle fargen
Trykk på “list with images

Tusen takk.