Nasjonalteateret i Zagreb

Jeg liker hvor autentisk bygget ser ut, liker spesielt godt det avrundede taket - du har fått til en god effekt der med å få det til å se rundt ut.
Hadde du tenkt deg å bygge hele bygget, eller er dette alt du hadde planlagt?

Det er da ikke noe poeng i å lage kun fronten da, spesielt siden hele greia allerede er designet Wink Så ja, selvfølgelig har jeg tenkt å lage alt, det man ser i galleriet er kun det jeg klarte å lage hittil (og oppdateres stadig).

kan du legge ut et bilda igjen nå vis du har gjort noe mer siden sist???

Galleriet i første innlegget viser alltid den ferskeste versjonen. Har ikke gjort mye i det siste (dog må jeg gjøre det ferdig før nyttår).

Ferdig irl før nyttår?

Ferdig irl før nyttår. Hvis alt går som planlagt blir modellen utstilt på Reiseliv-messa i Lillestrøm i januar (i så fall kommer jeg tilbake med mer info).

For dem som var på møtet og som lurte på hvorfor helge tok med så mange av disse:

Matija wrote:
UniqueBuilder wrote:
Imponerende! Shocked Håper virkelig du får gjennomført det! Smile Endring: Du burde virkelig delta i Model Of The Month-konkurransen på LDraw.org! Smile
Takk, det håper jeg og Smile Og ang. MOTM, det hadde jeg ikke tenkt på, takk for tipset Smile P.S. Du må fikse litt signaturen din Confused kun midlertidig, håper jeg.
Grattis Matija med seieren for Oktober måned! Very Happy
andy16806 wrote:
Grattis Matija med seieren for Oktober måned! Very Happy
Hehe, takk takk Smile

Finnes ikke ord på det… Shocked Grattis…

Gratulerer med oktober’n! Smile

Oh… hadde ikke fått med meg at Matija vant MOTM på Ldraw.org. Meget bra! Og gratulere med seieren, den var vel fortjent!

Takk takk!
Og nå er v1.0 endelig ferdig! Det finnes selvfølgelig smådetaljer jeg kommer til å endre på, men det tar jeg en gang når modellen demonteres.

(og ja, det ble ganske slitsomt etterhvert, tror ikke det blir flere sånne prosjekter snart)

Gratulerer Matija.
Det ble helt fantastisk. Det har vært spennende å følge med på prosjektet. Gleder meg til å se det “live”.

Utorlig bra!
Laughing Shocked Laughing

OYOYOY Det er noe av det villeste jeg har sett Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Kan ikke si annet enn at man må bøye seg i støvet til denne.
Er jo verdt å ta turen helt fra Tromsø til LEGO World 2008 bare for å se dette byggverket live.

Har lagt inn flere nærbilder (også en del bilder der man kan sammenligne ekte bygget med modellen).

Har C-3PO fått napp? Wink

F0NIX wrote:
Har C-3PO fått napp? Wink
Ikke ennå... men han gir seg ikke! Wink