Når kommer de nye lego settene????

Når kommer disse til norge???
8401 Minifigure Collection
7682 Shanghai Chase
7635 4WD with Horse Trailer
7637 Farm
10193
fins det bilder på disse???
7642 Garage
7641 Life
7639 camper
7638 Tow truck
fins det blader bøker med beskrivelser og info om lego? noen tips?

Først av alt, ett spørsmålstegn holder lenge.
Når de første fire kommer vet vi vel når det kommer ny LEGO-katalog i butikkene, men 10193 ser vi vel ikke noe til så lenge Shop@Home ikke sender til Norge.
De siste fire settnummerne er ukjente for meg, ser de er på http://www.brickset.com, men der var det sparsomt med info.

Vel noen på Eurobricks har fått tak i noen av settene så de kommer vel snart. Og på Classic-Castle sier de at 10193 kommer for åpent salg den første Januar. Håper dette hjelper.
Markus.

De fire siste er så langt bare rykter med solid bakgrunn, som f.eks antall klosser og art. nr.
10193 kan vi foreløpig bare se langt etter, denne blir ekslusiv for Shop at Home og noen få enkelte merkebutikker i utlandet.
De fire første, tja. Januar-April tenker jeg meg. Noen sett har jo begynt å dukke opp i Sverige, så sjansene for at noen har havnet i butikkene her i Norge er der, men ikke regn med å finne dem.

Folk for holde øyne åpne Smile tusen takk.

Synes det passer med en liten oppdatering; var over grensa i dag, og fant flere 2009-sett i to ulike butikker: BR-leker på Nordby Köpcenter og Kjell’s Lek & Hobby i Strömstad.
Sistnevnte hadde absolutt størst utvalgt av '09, med noen creator-sett (den grønne bilen og propellflyet bl.a.), Racers (storts sett hele Tiny Turbos spekteret), noe City (byggeplassen, innbyggere) og Technic (den lille motorsykkelen og bulldoseren av tilsvarende størrelse, pluss den motoriserte dumptrucken).
BR-leker betydelig mer beskjedent, men hadde til gjengjeld 7630 Hjullaster og 7631 Dump Truck; sistnevnte var utsolgt når jeg kom.
Syntes prisene var litt stive, dog. Innbyggersettet kostet 79.90 SEK, byggeplassen 999 SEK. Hjullasteren og dumptrucken kostet begge 129.90 SEK, om jeg husker riktig.

Fikk høre januar 2009 settene kommer i hylla i romjula her:D

Fikk høre januar 2009 settene kommer i hylla i romjula her:D

Legomani wrote:
Fikk høre januar 2009 settene kommer i hylla i romjula her:D
Jeg fikk det samme svaret på Brio butikken levanger. Så jeg får vel bare håpe at de har noen gode sett når jeg drar dit på Mandag den 29. Markus.

Var innom Extra leker i utenfor Stavanger i dag og de hadde et par 2009 sett fremme. 7632: Crawler Crane + noen små Racers.
Men det var generelt ganske tomt for Lego.

Lurer på HVILKE 2009 sett som kommer aller først?? lego pleier å fordele det på månedene framover, men kommer 6191, 6192 og 6193 i januar???

Brick2daBone wrote:
Lurer på HVILKE 2009 sett som kommer aller først?? lego pleier å fordele det på månedene framover, men kommer 6191, 6192 og 6193 i januar???
Sjekk den nye katalogen.. Så ser du hva som kommer... Smile

jau, har katalogen kommet?? var bare 2008 når jeg var på extra leker her!!

VAR PÅ EKSTRA LEKER LARVIK I DAG Å DER VAR DEN 2009 KATALOGEN. FIKK DERE MYE LEGO TIL JUL? KOS DERE.

Anonymous wrote:
VAR PÅ EKSTRA LEKER LARVIK I DAG Å DER VAR DEN 2009 KATALOGEN. FIKK DERE MYE LEGO TIL JUL? KOS DERE.
Nei,ikke fått noe LEGO til jul !.Kan ikke forvente å få noe lego da jeg fyller 45 år på nyttårsaften,mamma sier at jeg er for gammel til lego.... Må nok kjøpe LEGO selv. Wink_________________Hilsen Lars Tore
Brick2daBone wrote:
jau, har katalogen kommet?? var bare 2008 når jeg var på extra leker her!!
Fikk tak i 2009 katalogen 22 desember jeg.. Brio magneten levanger..

Så katalogen har kommet allerede? Interessant…

Jeg ville bare tipse om at jeg plukket opp 8401 Minifigur settet til 80Kr og 8398 Grill settet til 30Kr. På Brio Magneten Levanger og de sa at de skulle legge ut resten av Januar 2009 settene til Mandagen. Så nå er det vell bare å håpe Rolling Eyes
Markus.

Første jula jeg ikke har fått lego.
Håper snart de nye 2009 settene kommer. Sikler etter pirates settene

Var en tur innom OBS! Hypermarked i Tromsø i dag (i tillegg til en del andre butikker) og OBS! hadde fått inn mange 2009 sett.
Jeg var nemlig på utkikk etter farm settene før jul og trålte alle lekebutikkene her i byen. Men ingen hadde da fått inn '09 settene. I dag derimot var det flere som hadde ett par '09 sett, men OBS! hadde mange sett (og med -30% rabatt så er det verdt en titt).
Følgende sett spottet jeg i hyllene til OBS! Hypermarked sin lekeavdeling:
6741, 6742, 6743, 6745, 6747, 7630, 7632, 7633, 8119, 8120, 8121, 8122, 8124, 8125, 8126, 8162, 8256, 8259, 8260, 8261, 8401.
Mulig det var noen til som jeg gikk glipp av. Men ut fra 2009-lista på Bricksett så var det iallefall disse. Sjekket ikke Duplo-avdelinga av naturlige årsaker Wink