Mystisk forsendelse fra DHL

Min siste bestilling fra Lego.com ble gjort på fredag, sendt på tirsdag og ankom Oslo i dag klokken 10. Nå er den allerede på Rolvsøy og mest sannsynlig på mitt postkontor i løpet av ettermiddagen. Veldig fornøyd med leveringstid! :slight_smile:

Mine pakker kom også til Oslo i dag, så da er de forhåpentligvis fremme i morgen, bestilte også på fredag/sendt på tirsdag.

Ikke så verst, men etter å ha vært bortskjemt med levering på døra dagen etter bestilling så er det jo sakte. :laughing:

Min siste Lego bestilling ble besilt 31.07, sendt fra Lego 01.08 men er fortsatt ikke kommet :frowning:
Det står kun Shipment Tendered trackingen… Skulle tro den har blitt sendt med sykkelbud fra Danmark… :confused:

Ved tidligere bestillinger har pakken kommet nesten før jeg har fått registrert bestilling, men tydeligvis ikke denne gangen…

Min kom frem halv tre i dag. Tirsdags morgen skiftet status til shipped på Lego.com

Jippi. I dag kom Mini’n fra Lego… Tok bare 1 uke, men veldig hyggelig at den kom på en fredag :slight_smile:

Exo- suit ordren ser ut til å ha tatt de vanlige antall dager. 05-07.08 antagelig en dag ekstra for å havne på posten. Da jeg var bortreist.