Mulig salg av boks til 41999

Hei.

Jeg vurderer å selge boksen til [set]41999[/set]. Er det noen her som interessert? Usikker på hva jeg tenker på med pris, men ta gjerne kontakt så håper jeg vi kan bli enige om noe.

Boksen er kun åpnet for å ta ut delene og “tapen” er åpnet og satt på plass igjen så det synes nesten ikke at den er åpnet.

Eller bør man vente med å selge noen år? Ser den ligger på mellom 150-470 på bricklink nå.

Kun pappeska?
Du har vel ikke hele settet til salgs? :slight_smile:

Hva er gjengs pris på en uåpnet 41999 nå? Har en liggende som jeg begynner å mistenke kommer til å bli solgt, men det er kanskje bedre å vente noen år?

Starte budrunde da vettu :wink:

Jeg er veldig spent på hvordan markedet er for ei tom eske i norge. I hele verden, egentlig (har sett prisene på bl - men) - hva skal man med bare eska? selv om den er skrekkelig fin… :slight_smile:

Er kun eska ja. Er spent på pris jeg også, men trenger den ikke og samler ikke på den måten og da tenkte jeg at jeg kunne få noen hundrelapper for den i hvert fall kanskje? Evt så kan den jo ligge på loftet en stund til den evt blir lagt ut senere.

Settet er ikke til salgs! Er vel av de mer eksklusive Lego-settene, er det ikke?

Kan være for samlere :slight_smile:

Jeg samler på technic sett - og ønsker primært å ha settet med eske. Så kan det være at det ikke er å få tak i esken (ved eksempelvis kjøp på finn.no) og da kan man kjøpe esker ved siden av :slight_smile:

-Morten

Hva er du villig til å selge den for da?