Møte?

Det er en stund siden siste møte, og jeg tenkte at det kanskje snart er på tid med et nytt møte? Idea
Så vidt jeg husker så var det sist gang snakk om å ha et møte igjen i slutten av August. Ja, august er for lengst forbi, så da er det vel snart på tide igjen, om ikke møtet legges til Skærbæk?
Tenkte det hadde vært hyggelig å treffe dere igjen, og kanskje vi får med oss noen flere denne gangen?

Offtopic, men litt relevant og vil ikke lage en ny tråd for det:P
Hva er det dere egentlig gjør på disse LEGO møtene? Lurer på det siden det hadde vært gøy å joinet en gang, men bor litt langt unna den “harde LEGO kjernen” Wink

Daniel wrote:
Hva er det dere egentlig gjør på disse LEGO møtene?
Drikker kaffe, spiser kaker og barn... Og så er det det med LEGO-en ja Smile Kommer an på, ofte tar folk med det de har gjort siden siste møte, deler man bytter med andre, penger til Helge, osv. Smile Av og til planlegger vi litt hva vi skal gjøre på utstillingene som kommer, hvem som tar med hva og sånn... men som regel ender det opp til å være ganske ad-hoc Smile
Matija wrote:
Daniel wrote:
Hva er det dere egentlig gjør på disse LEGO møtene?
Drikker kaffe, spiser kaker og barn...
Hørtes skummelt ut... Altså det med å spise barn... Jeg som trodde dere alle var snille folk Smile Sånn tilbake til topic så hadde det vært morr for meg også å komme på ett slikt møte bare for å treffe dere og prate LEGO med andre LEGO-fans. Er å surrer stadig vekk i Oslo nå i løpet av høsten og om møtet klaffer med en av mine turer så kan det hende jeg også stiller opp.
F0NIX wrote:
Sånn tilbake til topic så hadde det vært morr for meg også å komme på ett slikt møte bare for å treffe dere og prate LEGO med andre LEGO-fans. Er å surrer stadig vekk i Oslo nå i løpet av høsten og om møtet klaffer med en av mine turer så kan det hende jeg også stiller opp.
Hoho! Men da må du nesten gi oss kalenderen din for å kunne planlegge noe konkret Smile
Daniel wrote:
Offtopic, men litt relevant og vil ikke lage en ny tråd for det:P Hva er det dere egentlig gjør på disse LEGO møtene? Lurer på det siden det hadde vært gøy å joinet en gang, men bor litt langt unna den "harde LEGO kjernen" Wink
Jeg sikla nå litt i retning skiltet med "Tomrefjord" da vi kjørte Vestnes-Ålesund på fredag, men hadde ikke tatt mot til meg å bedt om audiens i Lego-annekset på forhånd, så det ble med sightseeing i Spjelkavik kirke. Kanskje neste gang vi er i svigers-land? Razz Ellers så var det det med plan om treff i Trøndelagen/Trondheim, men nå for tiden er huset alt for prega av vannskade til å tenke på slikt.... Crying or Very sad Det får bli som enkel forberedelse hvis flere enn oss skal nedover i november til MJFs utstilling.... aj-ml

aj-ml
det går fint å ha møte oss meg.
bor ca 10min kjøring fra city syd.

Hehe ble jo en møtetråd dette:P Litt av hvert:) Kaffe drikker jeg ikke, kaker til nød, men bytt ut barna med noen damer da Wink
Skulle vært med en gang… Kunne jo bare tatt toget fra åndalsnes.

Sitat:
Jeg sikla nå litt i retning skiltet med "Tomrefjord" da vi kjørte Vestnes-Ålesund på fredag, men hadde ikke tatt mot til meg å bedt om audiens i Lego-annekset på forhånd, så det ble med sightseeing i Spjelkavik kirke. Kanskje neste gang vi er i svigers-land? Razz
Skulle sagt fra:) Hyggelig å ta en prat med likesinnende! Skrik ut neste gang da:)

Ok, da ble møtet avtalt: 12.11.2007, kl.20:15 hos Bønna (Apalstien 1, 1387 Asker)!
Si gjerne ifra om dere kommer så vi får se hvor mye av møblene, ungene og kattene hans som må kastes ut for å få til nok plass!
Special guest stars: aj-ml & Håvard, som representanter for Trondheimsavdelingen.
Agenda: skravling, LEGO World 2008

Det var da veldig typisk… Nå har jeg vært 3 uker på sør/østlandet… Å kom hjem på tirsdag… Så da blir det et møte så fort jeg kommer hjem Confused Confused
Får vel heller la aj-ml & Håvard ta seg av den snakke delen for oss her oppe ja…

jeg stiller og kan kjøre fra oslo for de som ikke kjører.

Matija wrote:
Ok, da ble møtet avtalt: 12.11.2007, kl.20:15 hos Bønna (Apalstien 1, 1387 Asker)! Si gjerne ifra om dere kommer så vi får se hvor mye av møblene, ungene og kattene hans som må kastes ut for å få til nok plass!
Jeg kommer !

Om dere ikke har veldig mye imot det så kan det hende at jeg klarer å komme meg dit jeg også. Men vet ikke 100% sikkert enda. Må sjekke med flybilettene nedover først. Skal på kurs i Drammen 12-14.November så da passer dette jo flott. Det er jo bare rett rundt svingen omtrent. Kommer tilbake med sikkert på søndag eller mandag når jeg veit nøyaktig tid på flyreisa.

Tror ikke vi har VELDIG mye imot Wink
Hvis du kommer, ta med katedralen! sånn, i håndbagasje Wink

Huff, skulle gjerne tatt med et par topics, men kan ikke komme i år heller…

F0NIX wrote:
Om dere ikke har veldig mye imot det så kan det hende at jeg klarer å komme meg dit jeg også. Men vet ikke 100% sikkert enda. Må sjekke med flybilettene nedover først. Skal på kurs i Drammen 12-14.November så da passer dette jo flott. Det er jo bare rett rundt svingen omtrent. Kommer tilbake med sikkert på søndag eller mandag når jeg veit nøyaktig tid på flyreisa.
Hvis du trenger transport fra Drammen til Bønna, kan du sitte på med meg.

Regn med at jeg kommer, tidspunktet passer veldig fint for meg. Blir hyggelig å treffe dere igjen, og treffe noen nye.

Jeg kommer gjerne. Håper å kunne sitte på fra Oslo, hvis det er plass hos noen.

Isj, jeg kommer veldig sent med fly til Gardermoen, så jeg tror jeg dropper besøket til Brikkelauget. Lander først 21:30 og da blir det litt seint før jeg er i Asker området…
Men dere får tenke på meg da Smile
Kan faktisk hende at jeg får til å komme på LegoWorld2008 i Oslo. Må planlegges litt mere fra min side før jeg kan si noe sikkert. Er langt å reise og bruker mye tid på bare reisinga om jeg skal få med meg noen MOC’s