Møte i Brikkelauget?!

Tenkte å invitere til et møte for de i Brikkelauget som har lyst. Prøver å få det til i begynnelsen av mai. Sted: hos meg i Asker.
Kom gjerne med ønsker om spesifikk dato! Cool

¨åper det passer flere.

Det var litt for tidlig, ser det ut… hva med f.eks 1. mai da?

  1. mai passer egentlig veldig bra for meg. Hva med 19.30? Laughing
BØNNA wrote:
3. mai passer egentlig veldig bra for meg. Hva med 19.30? Laughing
jeg er med !

Jeg og!

  1. mai bør gå bra for meg også. Regner med at jeg samordner kjøring fra Oslo med Matija.

det er litt mye om dagen.

Det er bare 3 stykker som har meldt sin interesse til møtet på onsdag. Er det flere som kan komme hvis det blir tirsdag 9. mai samme sted, samme tid?
Da må vi gjerne bytte for min del! Laughing

mvh jens erik

Jeg er også med.
Forresten… Jens Erik, kan du vennligst skrive tekstene dine i tekst-feltet og ikke som subject? Smile

Da blir møtedato forandret til tirsdag 9. mai kl. 19.30 i Apalstien 1 i Asker! Laughing

OK, 9. mai notert…

BØNNA wrote:
Da blir møtedato forandret til tirsdag 9. mai kl. 19.30 i Apalstien 1 i Asker! Laughing
OK, jeg er med !

Hei,
hvis det er noen som har sånne byggeplass-sett som kan lånes i en periode av noen uker, vennligst ta dem med på møtet. Jeg vil gjerne ta noen bilder av IFI2-under-construction, med litt mer enn bare noen få jernbane-gubber som gjør alt Laughing

Da stakk man innom Pytt’n’Panne, det ble ett 7243 og to 7248. Selv om man ikke får akkurat mye for de pengene, er de settene ganske fine.
En interessant ting - de 7248-settene ble kjøpt i samme butikken, men hadde to ting som var temmelig forskjellige:

  • posene: i det første var det vanlige transparente poser med numre “1” og “2” i svart; i det andre var det poser med tegninger av settet på.
  • 2x4-plater: i det første var ALLE 2x4-plater erstattet med Technic-versjoner, samt en A5-huskelapp som nevnte det. Det ville ikke vært et stort problem hadde én av dem ikke vært en del av taket der man faktisk ser hullene (jeg har jo noen vanlige til overs da, så det ble fiksa med en gang… men likevel).