Møte i Brikkelauget

Jeg foreslår at neste møte i Brikkelauget legges til Mekka (les Legoland) rundt 22.april. Jeg skal dit, men dato er ikke helt klart ennå.
Kan evnt. kombineres med en tur til Taastrup dagen etter (byggepladen). Selv skal jeg dessuten prøve å få til et besøk i butikken til Morten i Randers.
Siden jeg må dra på kone og en haug med unger, blir handlefriheten min noe begrenset. Jeg er stygt redd for at jeg må til Løveparken fremfor Taastrup…
mvh
Helge

nå er ikke jeg akkurat en del av den harde kjernen her, men er det ikke litt optimistisk å legge møtet så langt unna, geografisk, med tanke på å få best mulig oppmøte?

torerik wrote:
nå er ikke jeg akkurat en del av den harde kjernen her, men er det ikke litt optimistisk å legge møtet så langt unna, geografisk, med tanke på å få best mulig oppmøte?
Innlegget var mest for å skryte av at jeg skal til Legoland Razz Det er dessuten noen av de andre som har snakket om å være med på messa i Taastrup, så det kunne jo tenkes at det ble en overlapping. PS: møtene i Brikkelauget er veldig uformelle...
Helge wrote:
Innlegget var mest for å skryte av at jeg skal til Legoland Razz hrmpfs.. jeg og vil Wink
Helge skrev:
Det er dessuten noen av de andre som har snakket om å være med på messa i Taastrup, så det kunne jo tenkes at det ble en overlapping. PS: møtene i Brikkelauget er veldig uformelle... skjønner det Smile jeg tenkte bare at om et slikt møte blir "offisielt" og går på bekostning av et annet annonsert møte vil det trolig mulighetene for at nytt blod introduseres i det gode selskap reduserers betraktelig. ikke at jeg vet om det er en dårlig ting, altså; bare noe å tenke på (?) Smile