Møte 16/9

Det blir møte i Brikkelauget førstkommende tirsdag hos meg kl. 20.00 i Apalstien 1 i Asker. Fint om du gir et hint om du kommer, slik at jeg kan “forberede” meg! Laughing
Saker er; Brikkelaugets framtid/offisiell status, messer utstillinger, eventuelt + litt LEGO Wink Til alle medlemmer i interimstyret; meld inn saker hvis det er noe dere vil ha tatt opp og ikke kan møte! Gjør det til meg via PM! PS, alle er velkomne! Very Happy

Som medlem av interimstyret, så er det vel nesten obligatorisk at jeg møter opp? Wink
Jeg kommer.

Jeg kommer gjerne. Blir det mulig å få skyss fra Oslo? Mattija? Thomas? Jens Erik?

Bjørn Einar wrote:
Jeg kommer gjerne. Blir det mulig å få skyss fra Oslo? Mattija? Thomas? Jens Erik?
Det blir nok det (fra Blindern, som vanlig).
Matija wrote:
Bjørn Einar wrote:
Jeg kommer gjerne. Blir det mulig å få skyss fra Oslo? Mattija? Thomas? Jens Erik?
Det blir nok det (fra Blindern, som vanlig).
Gidder du svippe innom Trondheim og hente meg også? Laughing Sry, maks hat på jobb akkurat nå, så godt med litt dårlig humor.

Luza, jeg kunne jo stukket innom om jeg hadde kjørt den retningen siden jeg kommer fra Tromsø… Wink
Møtet ble avholdt i dag og var noen tilstede fysisk og noen på nett.
Vedtektene er nå godkjente og styret er konstituert. Så da er vi offisielt sett en forening. Selv om stiftelsesdatoen var i 2005.
Vet ikke om referatet kommer på nett. Antar at referenten legger det ut ett eller annet sted om det skulle være aktuelt…

Cool:)
Men…kremt…meget mulig jeg har missa en tråd. Hvordan blir man medlem?

Luza wrote:
Cool:) Men...kremt....meget mulig jeg har missa en tråd. Hvordan blir man medlem?
Vi har ikke no "offisiell" måte å bli medlem på ennå.

K - da hadde jeg ikke gått glipp av noe læll:)