mørkhudede legomenn

noen som vet om noen, ut over nba-spillerene og lando calrissian fra star wars cloud city-settet?
skulle gjerne hatt noen mørke folk, og nba-spillerene har sånne rare armer, mens lando går for godt over hundrelappen på bricklink :confused:

Rare armer? De er jo brune som de skulle være Smile Og det kan jo byttes med hvasomhelst.
Hvis du er kun interessert i hoder, kan du se f.eks her:

Matija wrote:
Rare armer?
Høres ut som om du ikke har vært borte i figurene fra NBA-serien. Disse figurene er faktiskt annerledes enn de andre. Broren min har en slik figur, som han fikk i et lite sett. Armene, og hendene, har en litt annerledes form, designet primært for å holde på ballen. Hendene er fastlåste, altså kan ikke roteres, og armene/torsoene har trinn-posisjoner snarere enn fri rotasjon. Hodet og bena fulgte ellers den samme standarden som de vanlige figurene.
Anonymous wrote:
Matija wrote:
Rare armer?
Høres ut som om du ikke har vært borte i figurene fra NBA-serien. Disse figurene er faktiskt annerledes enn de andre. Broren min har en slik figur, som han fikk i et lite sett. Armene, og hendene, har en litt annerledes form, designet primært for å holde på ballen. Hendene er fastlåste, altså kan ikke roteres, og armene/torsoene har trinn-posisjoner snarere enn fri rotasjon. Hodet og bena fulgte ellers den samme standarden som de vanlige figurene.
Dette var det jeg som skrev. Cookies'ne mine lot meg ikke logge meg inn, så de måtte resettes. Mad
Matija wrote:
Armene & andre deler finner man på samme måte, det er bare å begynne fra katalogen eller advanced search
ah, ikke sett advanced search på bricklink før. smart. dog ikke mange som hadde brune armer :/ lego burde sende ut flere mørke minifigs, ikke bare i tilfeller hvor omstendighetene krever det.