Monster Fighters

Jeg lurer på om det er flere butikker i norge som selger Nonster fighters nå. Sett i katalogen at det står august men også kun i begrenset tid i okt under hallowen. Ikke fått på ekstra leker men på Br men tror de får sin lego rett fra danmark ikke lego norge eller tar jeg feil?

Jeg var i dag på OBS! og de hadde dem der iallefall. Antar de har dem på mange andre også. Jeg har bare ikke sett så nøye etter…

Jeg tror du har rett ang BR (og Toysrus). I følge Lego er det kun to kjeder som har fått tilgang på Monster Fighters, den ene av dem er Ringo (usikker på hvem den andre kjeden var). Så vidt jeg vet har ikke disse kjedene fått noe levert enda, kanskje med tanke på at det skal kjøres kampanje ifm med Halloween i oktober…

På tross av dette er det noen få uavhengige forhandlere som har fått i tillegg :slight_smile:

Mvh
Vegard

Du har rett angående BR og TrU =) De får sin LEGO fra sitt lager i Danmark.

Vi fikk tilsendt Monster Fighters tidlig pga feil fra LEGO, men er nesten helt tomme nå. Har kun 5-6 sett igjen av 3 sorter.

Både Ekstra Leker og Toys’R’Us her i Tromsø har Monster Fighters og Lord Of The Rings sett… har ikke kjøpt ett eneste selv enda. Men det monster-toget såg litt morsomt ut.