Modulhus vurderes solgt

Hei alle sammen.

Vurderer å selge følgende modulhus:

10182 Cafe Corner [setimg]10182[/setimg] Solgt.
10185 Green Grocer [setimg]10185[/setimg] Solgt.
10190 Market Street [setimg]10190[/setimg] Solgt.

Samlet pris for alle: 11.000 inkl. forsendelse.

Alle er bygget en gang og står utstilt. Komplett med originale instruksjonshefter. Har beklageligvis ikke eskene.

Merk at det er ønsket pris. :sunglasses: Kom gjerne med eget forslag.

Hilsen

Einar

Pris?

ja pris er viktig

Takker for prisliste. Forbauset over at Market Street er dyrere enn Green Grocer…men det er nå min tanke.

Ble overrasket selv. Har brukt BrickLink som “inspirasjon” :slight_smile:

Einar

Fant ikke GG på Bricklink, men trodde nå uansett det settet gikk for langt mer.

I følge BrickLink tilbys komplette brukte Cafe Corner til en snittpris på ca 7.100, Green Grocer til ca 4.000 og Market Street til ca 6.000.

Einar

Jeg har en 1 stykk 10190 Market Street som forsatt ikke er åpnet det står på bricklink at verdien er over 11000 kr så lenge settet ikke er åpnet.
:smiley:
bricklink.com/search.asp?pg= … archSort=P

Tenkte jeg skulle skrive at det at ting ligger ute til sykt høye priser ikke betyr at de blir solgt til så høye priser, men for Market Street ser det jammen ut til at prisnivået på omsatte sett er ganske høyt.
bricklink.com/catalogPG.asp?S=10190-1

Det er bare et ord som er passende og det er: GALSKAP! Betale så mye for noen plastikklosser selv om det er LEGO :unamused:

Det skal sies at det ikke er mange sett som er omsatt, det er snakk om noen veldig få i mnd på verdensmarkedet og med et så lite antall, kan det kalles totalt prisgivende?? eller bare ekstremt overpriset og kjøpt av noen få desperate sjeler tro…

19174,73 kroner…nesten to og en kvart måneds husleie for mitt vedkommende.

Huff…

Justert priser etter nedgang på BrickLink. :slight_smile:

Hilsen

Einar

Mye bedre…