Moduler til salgs

Hei!

Har følgende sett tilgjengelig for salg;

[setimg]10197[/setimg] [set]10197[/set] SOLGT
[setimg]10211[/setimg] [set]10211[/set]
[setimg]10218[/setimg] [set]10218[/set]

1699 kr pr stk + frakt.

Ikke for å ødelegge salget ditt, men 10218 Pet Shop koster 1599+frakt på Shop@Home

Nå har du jo allerede “ødelagt” det. :slight_smile: Det er helt rett. Jeg tjener ingenting på salget. Har bestilt dem selv fra S@H. Selger bare videre, uten fortjeneste som sagt. Tar en knapp 50lapp for tiden det tar å pakke om og sende fra lokalt postkontor.

10197 - Fire Brigade og 10211 - Grand Emporium koster også 1599 n.kr på shop@home.
:wink:

Hallo?! Jeg prøver ikke å lure noen! Om noen, har jo alle her inne stålkontroll på priser og hva som er tilgjengelig på S@H! Jeg bare videreselger uten fortjeneste!! Selger ned samlingen litt.

Om du skal selge dyrt (over butikkpris) så er jo dette helt feil kanal å legge ut slikt. De fleste av oss bruker å sjekke diverse andre salgskanaler, som Bricklink, Shop@home, ebay, amazon og diverse andre steder før vi kjøper noe. Vi oppfordrer jo også alle Brikkelauget medlemmer til å gjøre det…

Men sånn for å hjelpe deg så ville jeg sterk anbefale å legge ut på ebay, qxl eller slike steder. Der virker det som det er lett å selge ting til høye priser. Virker også som det er veldig mange som kjøper der uten å ha sjekket noe som helst annet sted. Og nå som det går mot jul så tror jeg at det er fler som er innom der. Så jeg tror sjansen din for å få solgt disse settene med overskudd på de sidene er høy.

Først vil jeg gjenta at jeg ikke har forsøkt å lure noen. Jeg er fullstendig klar over at medlemmene her inne er de mest prisbevisste LEGOkjøperene. Det er nok alle enige i og bør være et bevis på at jeg ikke prøver å sko meg på andres eventuelle uvitenhet.

På S@H koster disse settene 1599 kr pr stk. + frakt på 145 kr. Kjøper man alle tre settene samtidig slik jeg gjorde, kan man dele frakten på 3. Altså 1599 + 50 = 1649 pr sett. Så tenkte jeg at de må pakkes om og det koster litt + tiden det tar å pakke om og å komme seg ned på postkontoret. Derfor la jeg til en 50lapp. Så jeg tjener FINT LITE på dette, -om man kan si at jeg tjener noe som helst.
Jeg tenkte kanskje at noen av de som bruker Brikkelauget bor i mer usentrale strøk og ikke har rotet seg til en konto hos feks. S@H, derfor kunne det være et alternativ å kjøpe ett eller flere sett av meg.

Noen av medlemmene har kjøpt Lego MiniFigs av meg. Jeg har kjøpt en hel kartong av serie 3, 4 og 5 for å sikre meg en av hver av figurene for så å selge de jeg selv ikke skal ha. Da slipper man å kaste vekk penger på å få doble figurer etc. Disse har jeg solgt for 20 kr pr stk. Altså har jeg ikke tjent en eneste krone på dem! Jeg har ikke som intensjon å tjene penger på mine “venner”.

Jeg ser nå i ettertid at det var kjempedumt av meg å legge ut disse modulene. Gjort er gjort, jeg kan bare lære av mine feil. Men dette blir en ny “ting” som gjør at jeg føler meg misforstått på forumet og vil gjøre meg mindre aktiv her i fremtiden. Dèt synes jeg er veldig leit. Baktanken var i god Leg*-ånd. Jeg vil ikke være en av blodsugerne på ebay, qxl har jeg aldri likt for det virker useriøst og for å holde prisen nede ville jeg unngå annonse på finn.no.

Baklager om du følte deg støtt her. Men jeg for min del trodde i utgangspunktet du bare hadde tatt feil av prisene på Shop@Home og trodde den var 1699 i stede for 1599. Og det er ingen feil av deg å legge det ut her. Men som du sier så vet jo de fleste her hvordan prisene er. Derfor nevnte jeg andre steder som du kunne legge ut slik at du har en større sjanse for å få disse solgt til en høyere pris…
Om du har tid til å vente en del måneder (tipper over nyåret) så blir sikkert Fire Brigade settet borte fra Shop@Home, noe som gjør at prisene går opp på de som ligger ute for salg andre steder.