Modifisert F-150 Raptor ute på tur

m.imgur.com/a/wBKpR

Fant ut at Ford Raptoren fra Speed Champions trengte litt forbedring og gjorde den om til en “Supercrew” crewcab samt satte på større dekk. Denne er fire studs lengre enn originalt og har plass til både dama sin sigfig og min egen :slight_smile:. Jeg ville også ha en annen farge, og valgte olivengrønn, hvilket skulle vise seg å ikke være den enkleste fargen å få tak i… ignorer derfor litt merkelig plassert grått her og der. Har også planer om å få printet deler til lys og slilt, da jeg helst ikke vil ha klistermerker på den, men det ser heller ikke ut til å bli enkelt så det er mulig den blir litt ombygd etterhvert.

Kul bil, bra bilder også

Steinar

Rå kul bil. Og hatten av for bildene. Steike bra, som vi sier på Sunnmøre :slight_smile: Støtter oxo klistremerke avgjørelsen…synes de er noe herk på Lego.

Takktakk! :slight_smile: fremdeles ganske ny på å ta bilder av Lego, så prøver meg litt frem her og der. Er noe herk me alle de små klistermerkene ja, det ser jo bra ut når det er ferdig etter mye slit, om man får de på noenlunde rett. Men foretrekker absolutt printede deler ja.