Modellmessen i Solberghallen 25-26 november

BØNNA wrote:
Kunne jo vært en mulighet. Må kanskje ta med guttungen, hvis det er ok?
Eller vi kan komme til deg ?

Tror det er rimelig uaktuelt å ta møtet hos meg, dessverre. Holder på å rehabilitere badet på 3. måneden nå og stua ser ut som et bomba …hus. Embarassed

Enig, vi melder Bønna frivillig Very Happy

BØNNA wrote:
Må kanskje ta med guttungen, hvis det er ok?
Snakker du om meg? Laughing Neida. Razz Skal se om jeg får det til..
BØNNA wrote:
Tror det er rimelig uaktuelt å ta møtet hos meg, dessverre. Holder på å rehabilitere badet på 3. måneden nå og stua ser ut som et bomba ....hus. Embarassed
Jeg stiller gjerne kjellerstua til disposisjon, men den er neppe mindre bomba en stua til Bønna. Men den er bomba med riktig ammunisjon...

Bra.
Jeg tar med laptopen, så vi kan tegne direkt på den.

Matija wrote:
Bra. Jeg tar med laptopen, så vi kan tegne direkt på den.
Kl 18.30 (ikke før!) passer for meg. Bønna: du kan gjerne ta med deg guttungen. Fint om dere gir beskjed på forhånd om hvem som kommer. mvh

Jeg og Martin kommer! Rydd bort porselenet! Laughing

VI MÅ HA SVAR! HVEM KOMMER PÅ MESSA TIL HELGEN? Surprised

Hadde jeg hatt litt mer penger så hadde jeg kommet… Men takker nei denne gangen… Kansje neste gang… Men få med masse bra bilder da…

BØNNA wrote:
VI MÅ HA SVAR! HVEM KOMMER PÅ MESSA TIL HELGEN? Surprised
Jeg kommer til helgen !!!!!!!!!!!!!!!!!! Dessuten har jeg vært i kontakt med to som kanskje kommer; en med tanks og en med tog. regner med at minst en av de dukker opp. Når starter vi riggingen på fredag?

Er kl. 18.00 et passe tidspunkt?

Kl.18 høres bra ut! Om jeg klarer å komme meg ut fra Oslo på det tidspunktet…

Hei!
Ja, altså det er to muligheter: A) æ tar toget til Drammen og noen henter meg på stasjonen. Da kan æ ta med Repubrikkens palass (Den fra Skærbæk, i variabelt størrelse) og to små robåter. Fotballspillere??
B) Noen henter meg i Sandefjord. Da kan æ i tillegg stille opp med Moskeene i Djenné. Måler ca 1,20 x 1,20, men er bygd i deler. (6) Og lett i vekt. Og grunnplater i grått og blått og noen veiplater og det som måtte behøves. Tog: ombygd 4511 med to ganger 5 vogner (og to lok hver). Ombygd svart-gule styggen med 4 vogner og to lok. Ja, og monorailen, selvfølgelig. Futuron. to tog.
Lørdag må æ jobbe, derimot.
Hilsen
Michael
Ja, og levering enten på stasjonen i Drammen eller her på søndag.

Jeg henter og bringer deg på stasjonen i Drammen! Vi satser på at du tar med palasset og robåtene + fotallspillerne og eventuelt det rosa huset. Cool Gi meg beskjed om ankomst slik at vi rekker rigginga på fredag!

BØNNA wrote:
Jeg henter og bringer deg på stasjonen i Drammen! Vi satser på at du tar med palasset og robåtene + fotallspillerne og eventuelt det rosa huset. Cool Gi meg beskjed om ankomst slik at vi rekker rigginga på fredag!
Fredag? Shocked oops, den var ikke med i beregningen! jeg har noe på gang her, lyse utsikter for at jeg kommer meg nedover. Wink ...På lørdag Razz Menmen, jeg har jo med bare biler og slikt så det må da gå greit..? Confused Forresten, fotballspillere? Jeg kan ta med to 48 x 48 grønne plater som ser eksakt ut som fotballbaner. Smile Host.. Er det noen som skal nedover som kan ta med seg stiger? Helst grå stiger, de vanlige, 14 x 2.5. Sad Trenger det som bakkestiger, det gjør en stor kosmetisk forskjell! Hadde vært trivelig om noen var villige til å selge og.. Laughing

Hei!
Takk for det.
Det rosa huset fins ikke lenger.
Men æ tar gjerne imot el. bytter rosa klosser for Siemens-hovedkvarteret.
Hilsen
micha

Fotballbaneplater har vi heldigvis nok av, så du trenger ikke bære dem Smile
Brannbiler på lørdag høres greit ut!

Matija wrote:
Fotballbaneplater har vi heldigvis nok av, så du trenger ikke bære dem Smile
Men vi trenger en del blå 32 x 32 baseplater! Michael ?

Hei!
Eller burde det hete blåE grunnplater?
Æ kan ta med noen i forskjellige størrelser.
Det står en bil her ute: Hansetrans Gütertaxi - den hadde vært noko!
tar den 7,5 t, tro?
MED lasteheis.
Hilsen
M.a