[MOC] Steampunk - Steamglider

Større versjon på Flickr: https://www.flickr.com/photos/100114564@N06/

Hadde denne med på utstilling i Skærbæk 2016, sammen med resten av Steampunk modellene. Fikk ikke somlet meg til å tatt bilde før nå… :blush:

stilig og bra redigert bilde.

Kul scene

steinar

Snasen! Hadde vært gøy med et bilde av hvordan (kanskje ikke? :laughing: ) henger sammen. :smiley: Eneste jeg egentlig føler er feil her er utstyret til den stakkars turgåeren, både sekk og kompass ser for moderne ut til en steampunk-setting. Men det er kanskje med vilje?

Takker! Bilderedigering er ganske beskjeden, kun fjernet en transparent bar som holder glideren i lufta.

Den henger faktisk ganske bra sammen, fortjener vel et bilde av konstruksjonen etterhvert.

Turgåeren er vel mer et utslag av latskap og at hylla med idéer var tom… :laughing:

Kompasset til Capt. Jack Sparrow burde være innafor, siden den karibiske pirattiden var 200 år før victoriatiden :stuck_out_tongue: Som alternativ til sekken kommer jeg ikke på noe bedre enn [part]61976[/part]

Men her kverulerer jeg jo bare. Mente jo bare å si kult! fint! wow! bra! :slight_smile:

[partimg]2524[/partimg][part]2524[/part] kommer i flere farger som kan egne seg, men til ørken passer nok dark tan best.

Kjempestilig scene!

Digger hele steampunk serien din. Klassikere! :smiley:

Flott serie! Har tenkt på en del steampunk bygg selv, mange gode ideer her :smiley: