[MOC, CCMS]Ultrasmal modulær bygning.

Jepp, ultrasmal, som i åtte knopper bred. Dette var noe jeg hadde lyst til å prøve meg på, delvis fordi jeg synes latterlig smale bygninger har en viss sjarme, men også fordi å bygge en slik bygning uten at den ser ut som en katastrofe, og samtidig ha ett “funksjonelt” interiør, ville være en utfordring. For å være helt ærlig så er jeg faktiskt langt mer fornøyd med denne enn jeg er med de to foregående bygningene mine, og kommer nok ikke til å få noen små eller store forandringer når den blir konvertert til ekte klosser.

Jeg har ikke peiling på hva slags butikk som kan ta plass i førsteetasjen når jeg en gang realiserer denne, så det er bare å komme med forslag! Det samme med forbedringer.

Siste bildet (på MOCPages) viser forøvrig hvordan den tar seg ut når den er koblet opp med en bygning på hver side.

Edit: Jeg har lastet opp fem 1600x1200 bilder av denne sammen med de to andre byggene, slik at man får et tydeligere bilde av hvordan de passer sammen.

Umiddelbart tenker jeg frisør, kebabsjappe eller reisebyrå. Typisk sånne forretninger som ikke trenger mye plass, men god beliggenhet.

Ikea, det gjelder bare å stable flatpakkene skikkelig. :stuck_out_tongue:

Kanskje det med reisebyrå er en god idé.

Kult bygg. Passer supert inn sammen med de andre modulære byggene.

Foreslår låsesmed/nøkkelsliper som butikk i 1. etg. Da kan du jo henge ut en nøkkel som skilt til butikken.