MOC: Benny's spacetrain Spacetrain SPACETRAIN!

Er snart tid for Build The Change her i Tromsø og transport og samferdsel er temaet.
Vi planlegger å ha en større space base som Kjellisbjellis har bygget. For å holde små klåfingre borte bruker vi å ha ett tog som suser rundt på yttersiden av layouten. Det er veldig effektivt. Men da måtte vi jo ha ett tog som var i space temaet.

Så da måtte jeg kjapt inn i tenkeboksen og se hva jeg hadde av deler. Jeg hadde jo Bennys Spaceship Spaceship SPACESHIP! (set nr 70816). Så da demonterte jeg det skipet og bygget opp ett tog basert på deler fra det romskipet. Det eneste jeg har brukt ekstra er toghjul, togmotor, pf receiver og batteriboks. Ellers er alle delene fra romskipet :slight_smile:

Flere bilder kan dere se her: flickr.com/photos/f0nix/set … 301085667/

Snakk om å være i Lego the Movie ånden, everything is Awsome…

Denne blei bra.

Steinar

Stilig. Det at det bare er bygget av romskipet + nødvendige tog deler er jo bra jobbet.

Det må jeg si…Det ble jo helt konge! Blir kult å ha Benny susende rundt space-basen :slight_smile: Vil tro at Benny ville ha kommet opp med en slik løsning…Kanskje en ide for neste Lego-filmen :mrgreen: (Selv om å demontere Bennys skip er helligbrøde for min del)…

:smiley:

Genialt! :smiley:

Kult!

Eller kanskje helst: Awesome!

:smiley:

Veldig kult!

Genial idée fra deg igjen!! :smiley:
Den kommer til å bli populær!

Benny’s space/train-ship som går rundt og rundt på skinner? Genialt! :smiley:

Kanskje man skulle kalle det Bennys Spacetrain Spacetrain SPACETRAIN?

Jeg stjeler den glatt og har herved omdøpt skipet til ditt forslag :slight_smile:

Helt greit. Var et navn forslag til toget. Et kult Benny tog må ha et passende navn :smiley:

Meget kult og kreativt tog :slight_smile: