MOC: 60052 Cargo Train, med innebygget lys

Siste delene til den modifiserte versjonen av lokomotivet i settet 60052 kom i posten i dag! Det har lys både foran og bak. Måtte gjøre litt om innvendig fordi det ble mye ledninger… Først bygget i LDD og så i virkeligheten :slight_smile:

Stilig!

Det aller stiligste var faktisk at du har tatt bilde fra nøyaktig samme vinkel som skjermdumpen fra LDD. Og så er oppløsningen på min laptop-skjerm slik at når jeg trykker Page Down havner bildet på nøyaktig samme sted på skjermen. Så jeg kan bytte fram og tilbake mellom de to bildene. Hva er oddsen for det?

Kjente jeg ble litt fascinert av dette. Jeg er rar.

Enig!
Har aldri selv fått LDD til å fungere skikkelig selv, men ser styrken i å bruke dette verktøyet.
Når bildene blir satt sammen på denne måten blir det ekstra gøy.
Kommer det vogner til toget?
Baard

Knytter meg til det L@go sa :wink: Til og med skinnene er på samme plass!

Veldig fin moc, minner meg litt om de eldre Legotogene.

Skal du lage klistremerker til dørene?

Stilig med lys og greier

Steinar

Brukte litt tid på å få samme vinkel :wink:

Inspirasjonen til lysene er settet 7898 Cargo Train Deluxe. Måtte bygge om litt under batteriboksen og mottakeren for å få plass til to stk 60656 ledninger. Har til nå fire vogner men planlegger å utvide med noen flere. Hele togsettet ble bygget ferdig i LDD før delene ble skaffet. Har også lys i 7938 Passenger Train, men der er det 8870 Power Functions Light som er lyskilden.

Dette ble kjempeflott. Og jeg vet om utfordringen med at det er trangt i det lokomotivet der. Jeg har nå lagt inn en sånn GOT sender i den og måtte “ombøblere” litt og flytte batterikassen blant annet :slight_smile:
Jeg hadde også tenkt på lys i min 60052 men fant ikke noen bra plass å montere dem. Din løsning var veldig bra. Skal teste det ut jeg også. Foreløpig har jeg bare lys i 60051 for der var det god plass :slight_smile:

Gleder meg til at de er bygd i virkelige klosser.

Steinar

Toget er allerede bygget her :slight_smile: Bildet er riktignok tatt før delene til lyset kom i posten og er mer lik originalen.
Legger også ved bilde av det andre toget med lys, det krevde ikke store ombyggingen fra originalen.

Stiligt, jeg må nok en av dagene også begynne med noen togsett som ligger klar på loftet. Inspirert nå.

Steinar