Mitten av neste uke kommer DM til Ekstra leker :=)

Følg med tre Lego sett til kjempe bra pris :=)

Det blir spennende =)
Men for de som lurer så mener han katalogen :wink: ikke noen nye temaer.

hm, snakker vi her om årets julekatalog eller en vanlig DM man får i posten i ny og ne, den som er på knapt 4 sider…?

jeg vil gjette på halloween utgaven =) så kan vel kanskje gjette på at det kommer med noen tilbud på monster fighters =D

DM???

Reklame blad = DM

Ikke noe monster fighter men et city sett , duplo , og Tecnic til veldig god pris. Plus mye annet :=)

Men Monsterfghters er nå også kommet i butikker som får lego fra lego norge :=)

DM er forkortelse for direct marketing, altså direktemarkedsføring, men har blitt vannet ut til å bli de små blekkene du får i postkassa di.

Settene fra DMen til Extra Leker er 6156 til 399,- (veil 699,-)

8109 til 499,- (veil 899,-)

7938 til 599,- (veil 1199,-)

hadde jeg hatt $ hadde jeg kjøpt 8109, hadde jeg hatt $ og plass (eller kids) hadde jeg kjøpt alle 3!

Sånn bortsett fra særskrivingsfeilen, hvis du mener “reklameblad” så kan du skrive det, ikke obskure akronymer som “DM”. Ærlig talt.

I reklame- og markedsføringsverdenen heter det DM, så det er korrekt å kalle det en DM, det er på langt nært obskurt.

De fleste her bor ikke i den verdenen.

Det er heller ikke særlig intelligent gjort å hisse seg nevneverdig over skrive- og språkfeil hos en med dysleksi…skjønner du hva Maffi skriver, så slutt og klag mener nå jeg. Synes “obskure akronymer” er verre, slike fremmedord har ikke jeg bruk for, aner jo ikke hva det betyr.

Haha, Internett <3

“DM” er ikke et akronym. Akronymer uttales som ord, ikke bokstav for bokstav :stuck_out_tongue:

Jeg kan godt droppe komme med info. Om dere ikke tåler at folk har dysleksi og skriver forkortelse.

Jeg er veldig takknemlig for all info! :slight_smile:

Jeg også, så la dem komme, gjerne med skrivefeil og forkortelser. Det gjør ingenting. Om man lurer kan man jo alltids Google. AFOLs generelt er vel ikke de som bruker færrest forkortelser.

Helt enig med Chilis.