MISB: Taj Mahal, Tower Bridge, Shinkai 6500 + HAYABUSA

Noen som er interessert i en MISB 10189 Taj Mahal til 5500,- pluss frakt?

[setimg]10189[/setimg]
[set]10189[/set]

Har også en MISB 10214 Tower Bridge. Koster 2499,- på S@H, jeg selger den for 2200,- pluss frakt.

[setimg]10214[/setimg]
[set]10214[/set]

Om det skulle være interessant kan jeg også by på 21100 Shinkai 6500 Submarine. Har to stk MISB, selger dem for 750,- pr stk pluss frakt. Det er det aller første Cuusoo-settet, og blir garantert et samlerobjekt. Ble produsert i begrenset opplag og kun solgt i Japan.

[setimg]21100[/setimg]
[set]21100[/set]

Send meg PM om du er interessert. Jeg selger fordi jeg trenger pengene.

Hva man har lyst på, er en ting. Hva lommeboka har godt av, er noe HELT ANNET! Snufs…

I know. Lommeboka mi har godt av å selge disse :slight_smile:

Settene kan plukkes opp i Bergensområdet, forresten. Kan også trolig leveres i Ålesund/Molde i påsken. Ellers blir det Posten.

Jeg har fått tak i tre stykker av sett nummer 21101, Hayabusa. Dette er Cuusoo-sett nummer 2, etter Shinkai-ubåten jeg averterte i øverste post i denne tråden. Det er foreløpig bare tilgjengelig i Japan, og tar jeg ikke helt feil er det bare laget i et begrenset opplag.

Min plan var i utgangspunktet å spare de to jeg ikke skal ha selv, ettersom jeg regner med at de vil stige i pris etter hvert. Men jeg trenger penger mer enn jeg trenger lagrede Lego-sett, så hvis noen er interessert kan de sikre seg det som trolig er Norges første Hayabusa-sett for 750 kroner stykket. Da går jeg selv praktisk talt i null, frakten fra Japan iberegnet.

[setimg]21101[/setimg]
[set]21101[/set]

Bilder:

Settene i post nummer 1 er heller ikke solgt, så det er bare å si fra :slight_smile:

Fortsatt kan de leveres i Ålesund/Molde-området i påsken, eller hentes i Bergensområdet.

EDIT: Ett sett solgt, ett igjen.