Miniutstilling i Trondheim 21. september

Vi i Trondheimsregionen skal stille ute en miniby på Byåsen bydelsfest, lørdag 21. september. I fjor var det ca. 3000 besøkende i løpet av dagen. I tillegg er vi velkommen til å ha utstillinga stående litt lengre, om vi vil.

Vi skal altså stille med en “liten bylayout”. Vi ble spurt om dette under PKH, og noen av oss ble enig om at det fantes nok små byhus blant oss som kunne brukes til en layout, men det er masse plass til flere hus om det er noen som har slikt de har lyst til å vise fram! I tillegg trenger jo byen biler og småtterier rundt på gatene!
Og for dere som skal til Skærbæk er det fint som forhåndsdeadline for å få ting ferdig også :smiley:

Layouten blir et passende antall 32x32-plater med vei rundt, evt. en kryssvei gjennom. Om noen har lyst til å legge opp togbane ytterst er det også en mulighet, vi har ganske god plass på Byåsen bibliotek sitt området, like i nærheten av utlånsskranken og med folk på jobb hele tida.

Vi har stor tilgang på bord som er 45*120 cm, så det er bare å melde inn så setter vi opp stort nok til at alle får være med! Jeg har veier nok til å dekke det som trengs av vei. Borda er vel 65’ish cm. høye, og de har også sperrebånd til oss.

Opprigging:
For at jeg skal kunne delta foreslår jeg opprigging enten tirsdag 17. eller fredag 20., nedrigging lørdag kveld, søndag (men da må bibliotekmannen komme inn bare for oss) eller onsdag sein ettermiddag/torsdag ettermiddag.

Meld gjerne inn her på tråden om dere har bygg dere vil komme med. Gjerne med bilde. Evt. send meg en melding.

I tillegg til selve utstillinga vil det være fint om noen av oss står der under bydelsfesten og snakker med folk om Brikkelauget. Vi vil på det tidspunkt ha dato for neste års På kloss hold klar og vil kunne reklamere for den enda større utstillinga som vil skje til våren!

aj-ml