Minifigurer i løs vekt

Hei
Jeg får en del henvendelser via nettbutikken på om jeg vet om noen som selger de ulike minifigurene i Lego Minifigures seriene…
De en del som ikke ønsker å kjøpe store mengder for å finne riktig figur :slight_smile:

Vet dere om noen butikker (bortsett fra BL) som selger disse (nye/ubrukte) i Norge?
Og hvor mye tar butikkene betalt? (regner med at de tar litt mer en vanlig utslagspris)?

mvh
Vegard

Hei!

Jeg har en del figurer fra serie 3 & 4 igjen… Ref. linken:

viewtopic.php?f=4&t=1565

Tar 20 kr pr stk + porto (ca 27 kr) Uåpnet i pose med mindre det står noe annet.

Bare til informasjon i fall du ikke er klar over det, Dragev: Alle posene er kodet med hvilken figur den inneholder.

Men fra serie 3, er det ikke variasjon i kodene? Eller er det en måte å identifisere hvilke koder som gjelder for akkurat de posene jeg har?

Ja, men ikke alltid like enkelt å finne ut av kodene :slight_smile:
Det var enkelt for de to første seriene, i de tre siste må man lete etter knottene (som noen ganger er håpløse å finne), og føle seg frem.

Chilis - De siste spurte ifm series 5, men jeg kan tipse de om posten din (så kan de ta kontakt selv) :slight_smile:

Jeg vurderer nå om jeg skal legge ut alle enkelt figurer fra hver serie for salg i nettbutikken, men er usikker på om jeg gidder jobben med å opprette de som egne produkter og finne riktig figur i boksen :slight_smile:
Vi får se når jeg får litt bedre tid…

Mvh
Vegard

Usikker; min erfaring tilsier at det kan være flere koder for hver figur selv om de kommer fra samme eske, men det er maks snakk om to-tre forskjellige.

Har egentlig ikke lett med koder siden serie 3, men den gangen fungerte det helt topp - så lenge man har riktig lys.

Jeg har testet å se etter de bump kodene på serie 3 og 4 og er egentlig ganske fånyttes for å finne en spesifikk figur da det kreves veldig gode lysforhold og godt syn (jeg har sistnevnte, men førstnevnte er ofte vanskelig å gjøre noe med i en butikk). Men det KAN hjelpe for å finne forskjellige figurer ved å se etter forskjellen på disse bump kodene. Derimot er det mye mer effektivt å finne noen særegenheter med hver figur og så forsøke å kjenne etter disse. Det kan være en spesiell hjelm eller tilbehør som denne figuren har som ikke de andre har. Jo flere spesial ting man kan finne ved hver figur jo bedre, og jo større disse spesialtingene er jo lettere er det å skille dem.

Se på bildene som er av figurene og se deg ut tisse tingene og start å klemme og kjenne!

Kan være morsomt det også :slight_smile:

…det enkle er ofte det beste. Kjøp dem ferdigtafset av meg :smiley: Har mange igjen fra både LMF 3 og spesielt LMF4

U.t. har en god del av figurene i pose fra alle seriene som er uaåpnet, samt noen som er åpnet (fordi tafsing er noe jeg forbinder med noe helt annet…).
Dersom noen har spesielle ønsker, skal jeg sjekke hva jeg har.
Baard

Jeg selger collectible minifigures i min butikk. Søk på bricksphere på bricklink.

Hei
Jeg fant ut det beste var å tilby dette selv :slight_smile: Så har kundene våre stort sett komplett utvalg å velge mellom :slight_smile:
du finner hele utvalget her…

Ps, noen poser i series 3 er fjernet og erstattet med zip-poser (gjelder bare noen få figurer) ellers er alle forseglet og nye :slight_smile:

Mvh
Vegard

Jeg har noen figurer på tilbud på qxl akkurat nå :smiley:

Kan være lurt å legge en link til salget kanskje?

Her kan en se mine auksjoner:D
Mine minifigurer