Minifigur serie 6

Noen sett dem i butikk ennå `? fikk in litt ny ninjago og cars i romjulen så nå kommer det endel nytt :=) Men hvorfor så enormt mye politi. Fant ut at vi hadde 11 forskjellige city sett mens alikevel manglet 3. 14 er noe vel mye synnes jeg. Kan nevne igjen at Politi helikopter ny 4439 til 379 kr.

Serie 6 skal komma i slutten av denna uka. Så da kommer dem nok i slutten av denne uka eller neste.
Skal bli artig værtfall =)

Var innom TrU i dag og etterlyste/forhørte meg. De fant ikke Serie 6 på “dataen” engang. Dvs at de ikke engang VET om de får de inn, i hvertfall ikke når. :frowning:

Foreløpig datoer jeg har er 9.januar her i Eiker, men har ikke hørt om det er noe endring etter at Dragev fikk mail om tidligst uke 3. Så vi får vente å se.

Hei
Det er mange butikker som får inn nå over helgen, så hvis dere sjekker tirsdag/onsdag til uken vil jeg tro at flere har fått.

Jeg får ikke før uke 3 pga feil i B2B systemet til Lego, men det gjelder nok garantert flere butikker som la opp ordre i romjula (de som bestilte i god tid før jul -de får nå til uken).

Mvh
Vegard

Jeg har mottatt Lego Minifigur Serie 6 (ikke fra Dragev om det skulle ha noe å si) og er som vanlig klar til å selge overskuddet til de av dere som ikke kjøper en hel kartong. Send en PM hvis interessant.

Jeg bor “på landet”, og her er det heldigvis ikke rift etter Lego-figurer i den lokale leketøysbutikken.
Alltid figurer og annen lego der. Fast kunde.
Var heldig og fikk 13 forskjellige figurer av 16 jeg kjøpte.