Minifigposeindifikasjonskurs i Tromsø?

Om ikke noen skjønte den tittelen der så mente jeg at kanskje vi skulle samles en gjeng å lære hverandre å tyde disse kodene på Minifig Series 3 posene?
Jeg har jo kjøpt en hel eske og klarte etterhvert å skjønne hvordan man skulle dechiffrere disse kodene. Så om noen trenger hjelp så kan jeg bistå med poser og figurer å øve på.
Og så kan vi jo prate LEGO generelt også…

Er det noen interesse for slikt?
Tenkte bare ett kjapt lite uformelt møte og da kanskje helst ikke på en mørk bar da man bør ha godt med lys for å se disse kodene.

Jeg har stort sett mulighet alle ettermiddager og helger i den nærmeste tiden. Utenom onsdag i neste uke, da er jeg ute i distriktet å jobber og kommer seint hjem…

Jeg er med! Kan omså ha det her hos meg. Har godt med belysning, samt kaffemaskin og vannkoker. Handler kjapt inn noen småkaker om det skulle være nødvendig :slight_smile:

Passer for meg etter kl. 17 alle dager, unntatt mandag 24/1, da jeg er på møte.

Skal vi bare sette en dato så kan folk melde fra her om de kan komme eller ikke?

Hva med 4.februar? Så kan dere (eventuelt jeg også) bruke lørdag 5.februar til raid av alle leketøys butikker med LEGO utvalg av minifigures series 3 :slight_smile:

  1. februar passer for meg også.
  1. februar passer bra. Kommer selv og stiller som sagt min bolig til disposisjon :slight_smile:

Jau, da er det vel en deal da, shutinc?

Dere som kommer kan vel sende shutinc en pm for adresse. Jeg vet jo allerede hvor han bor da jeg har vært der å sett både PAHAB og andre kreasjoner han har laget.

Reiser dessverre bort neste helg, men slike lokale treff stiller jeg gjerne på ved en senere anledning!

Det er en deal, ja :slight_smile: