Minifighyller

Ser at den har absolutt en fordel i forhold til Ribba med at den er dypere. Med bare 3 studs i dybden på Ribba så er det mer plunder når man skal ha med redskaper eller våpen på figurene. Ser ut til at det problemet er eliminert ved å bruke Kasseby :slight_smile:

[attachment=0]Vegg sept 2016.jpg[/attachment]

Slik ser min vegg ut med 9 stk Kasseby-rammer! Dog er ikke min første ramme like imponerende som Steinar sin. Det er også god plass i noen av de andre rammene… :wink:

Jostein Aursland

Imponerende! Genial ramme, oppdaget denne selv for noen uker siden men har ikke åpnet den enda. Kan du ta bilde av innmaten også?

Fantastisk! Det der må jeg gjøre også - er ikke så imponert over det nåværende “display” systemet vårt. Alle er trykket inn i en smal hylle… :smiley:

Tusen takk for tips :slight_smile:

Noen detaljbilder. Det ene viser underste laget med plates.

Og en av søylene…

JAur, det der så veldig bra ut. Tror jeg skal forsøke meg på å lage en slik hylle :slight_smile:

Inspirert av de flotte løsningene her gikk jeg til innkjøp av et par Kasseby selv. :slight_smile:
Jeg ønsket litt mer høyde i hver hylle, så jeg laget en vertikal løsning. Kjempefornøyd!
(selv om jeg ikke har noen veggplass å henge dem opp på for øyeblikket, så jeg oppbevarer dem i eskene sine)

Jeg har lagt ut mer detaljerte bilder i denne tråden.

Virkelig bra løsning, og kult med bakgrunnen. Så i den andre tråden først, og lurte med en gang på hva du hadde brukt for å fikse dem :smiley:
(og likte også veldig godt konseptet med slopes)