Minifig hylle ?

Jeg finner ikke denne på lego.no, men det står da tydelig lego på ‘knottene’.
Er det noen som lager denne på lisens elns?

schylling.com/products/produ … 0.0?pp=12&

Ser ut som det er plexi foran og da blir det litt mindre støvtørk :smiley:

Den har jeg glemt å legge ut :wink:
Bare prata om den på det danske forumet for å finne leverandøren.

Den er LEGO lisensiert, og blir foreløpig ikke å finne hos LEGO.

Den er i samme kategori som de LEGO brikke boksene og søplebøtter og sånne ting.

Vet den er hos Legekæden i Danmark.
Der koster den med 8 rom 150 DKK

Mens den på 16 har jeg kun funnet på Amazon.co.uk
Der fikk jeg min til 14.95 pund

Ser den ligger til 17.99 pund nå. Den svarte lå til 35 pund

Takker, de burde definitivt kommet i samme farge som posene :smiley:

Edit: Så på Amazon at det er Re:creation group PLC som var kilden:

recreationplc.com/view/produ … roomdecor/

De hadde ymse Lego ting ja.

Da har jeg fått min fra Amazon. Kom på 135,- hjem i postkassen hvis man ser bort fra den 3177 bilen jeg måtte slenge med for fri frakt.
Det følger med 4x6 sorte plater i hvert rom og de sitter i et spor så boksen kan fint snus opp ned uten at ting ramler rundt inni.
Frontglasset har en låsemekanisme hvor en må trykke ned en knapp oppå for å åpne det.

Absolutt snerten sak og ser ut til å være passe solid.
Jeg kommer ihvertfall til å bestille flere. Skulle bare ønske de kom i samme farge som minifig posene. Hmm, sprayboks :smiley:

Takk for tips. Selv hater jeg Amazon, eller kanskje det er omvendt, får aldri til å gjennomføre en bestilling der… Enten sendes ikke varen til Norge eller så er plutselig passordet mitt feil. Det virket ikke engang nå etter jeg nullstilte det… jaja.

Hyllene er også tilgj. på ebay men jeg endte opp med å bestille 2 stk på www.firestartoys.com.

Fikk med meg 2 stk single case også, verdt å prøve;
firestartoys.com/Shop/LEGO-M … -Base.html

De single casene var kule, sånne kan man jo ha et par av på jobb :smiley:

Ang. Amazon så må du passe på at selger er Amazon selv, og ikke en annen selger på Amazon Marketplace.
De siste sender oftest ikke ut av EU, og dermed må man evt. hente i Sverige på Poste Restante. Har gjort det selv
og det funker fint. Her må man huske at man betaler 20% VAT til UK, det blir ikke trukket fra som ved eksport som
til Norge siden det er innen EU.

Passordet bør du klare å få til :smiley: