Mine nyeste kreasjoner

Mitt nyeste byggverk; en ny og forbedret versjon av togstasjonen (som jeg har nettopp lagt ut på brickshelf) i min by som ikke er bygd ennå. Grunnen er at kjellerstua er okkupert av Playmobil. Smile
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=335112

Nettopp lagt ut nye bilder på Brickshelf. Hva synes dere om å ha egne miniland kreasjoner på messer og utstillinger? Jeg har litt miniland selv, bl.a. en bolig, en butikk, noen folk, en bil, ett lok og tilbehør. (ok, dette er alt jeg har) Bygger en bolig som ikke er riktig ferdig ennå. Smile

Angående togstasjonen: viste ikke at technic bricks kunne være dekorativt. Men de passet veldig bra over dørene og vinduene ut mot perrongen. Skulle kansje vært gule?

Joa, de burde vært gule, hvis det var fronten du mente.
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=335877
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=335882

Arkitekten wrote:
Hva synes dere om å ha egne miniland kreasjoner på messer og utstillinger? Jeg har litt miniland selv, bl.a. en bolig, en butikk, noen folk, en bil, ett lok og tilbehør. (ok, dette er alt jeg har) Bygger en bolig som ikke er riktig ferdig ennå. Smile
Jeg synes at det skal være alle slags typer kreasjoner på messer/utstillinger for å vise mangfoldet og kanskje inspirere andre til bygging på andre måter de selv ikke har tenkt på...

Ja, da har jeg nettopp lagt ut noen bilder. brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=374789

Alle svar mottas med takk. :slight_smile:

Hmm. “Folder not found” er alt jeg ser. Det bør du kanskje ordne noe med? :wink:

EDIT: Hele BS er nede, og ikke bare ditt. Bare å sitte og vente, antar jeg.

Da jeg nettopp hadde skrivd inlegg, sjekket jeg linken; ‘‘This folder is not public yet’’. Etterpå skulle jeg sjekke Brickshelf, og da fantes det ikke bilder… :confused: Et mysterium… (som passer perfekt til meg :wink: )

Driver å oppdaterer sida mi nå, ta en titt. Ta gjerne en titt på de andre mappene f.eks. denne og denne :laughing: Det kommer så klart mer … :wink: Bl.a. Bergheim City … :wink:

PS: Jeg har en link i signaturen også! :wink:

Da ha jeg lagt ut bilder av Bergheim City! Der får dere se hvordan kjelleren min ser ut :laughing: … Det er forresten 42 bilder …

Men jeg har også begynt med noe nytt, nemlig å lage Pokémon i minifigur-skala! :slight_smile:

Jeg håper dere tar en titt innom …

… Gjerne svar og si deres mening! :smiley:

Nå har jeg, med litt samarbeid med min bestevenn, laget en motorisert heis. Vi har brukt en 9V trafo til styring og en eldre technic motor for drivkraft. Lagt med en video.

Den heisen var veldig bra. Var en kjempegod ide å lage den slik. Jeg som liker elektronikk og automatikk må jo nesten bygge inn en slik heis i neste bygg jeg lager :slight_smile:

Kult, var sånn jeg skulle hatt til garasjeanlegget mitt :slight_smile: Det får bli neste gang :wink:

Fint at det var noen som likte den! :smiley: Den tar seg bra ut i Bergheim … :wink:

Egentlig, var hele idéen en halv-spøk … men så klarte vi å kran- ehm, argumentere ( :wink: ) oss fram til en bra versjon. Dere skjønner, han tenker alltid så komplisert, mens jeg tenker nesten litt for enkelt … :laughing: