Mindstorm

Hello er det noen som vet hvor jeg kan få tak i mindstorm i norge??
eller noen billige steder??
takk på forhånd

Tja, butikker som selger LEGO?

Det er ikke mange butikker som fører Mindstorms NXT, sist jeg så var på Sandvika storsenter. Det beste er bricklink eller eBay. Der kan du få sett fra $250 + porto og mva.

Extra leker har det.
Og så har jo Mikroverkstedet skoleutgaven.

Hvis jeg ikke husker helt feil så den på toys&us for en stund siden til kr 2700(alnabru,oslo).

Det er godt mulig at en leketøysforretning selger Mindstorms NXT selv om man ikke finner den i hylla. Det er jo tross alt ikke et vanlig LEGO-sett, i klassisk forstand.
Spør i butikken om de kan bestille en for deg om du ikke finner den, da kan du også spørre om pris og kanskje avtale deg fram til en pris billigere pris. Kanskje.

tusen takk:)

Vel, her i Tromsø virker det nå som om alle butikkene utenom en av BR butikkene jeg har vært innom, har minst ett sett med Mindstorm NXT liggende for salg. Har tilogmed spottet en RCX til salgs i en gammel butikk. Men når prisen er 2990,- så er jeg ikke særlig interesert i en RCX når jeg kan gå i nabo-butikken å få ett NXT sett til 2490,-
Esken var skikkelig slitt også…

Tekno wrote:
Det beste er bricklink eller eBay. Der kan du få sett fra $250 + porto og mva.
Hmm, i utgangspunktet ikke all verden å tjene på det, da. Extra Leker har det i hvert fall i Trondheim også (2470,- om jeg ikke husker feil), og er bortimot sikker på å ha sett det hos TRU. Som Freddie sier kan det lønne seg å spørre, det er ikke alltid utstilt i butikkene.

ja jeg har også sett det på extra leker i tøsberg (jeg vet ikke om det er der ennå :wink: )

Forøvrig er Finn en mulighet hvis du vil kjøpe det brukt, både RIS og NXT dukker jevnlig opp der, selv om jeg ikke fant noen ved en rask kikk i dag.

aj-ml

Det har vært litt ujamn tilgang på NXT det siste året, men nå har jeg et par sett på lager igjen. http://www.robotkompaniet.no/nettbutikk/

Brio på magneten levanger selger… 2699.-