Min Vinterlandsby

Her er noen bilder fra min første vinterlandsby. Det er første gangen jeg setter sammen noe i nærheten av dette i størrelse, og første gangen jeg tar bilder av Lego så bildene ble dessverre ikke allverden. Skal gjøre dette til en årlig greie og til neste år er planen å jobbe mye mer med landskap.

Fint vinter/juledisplay! Ser det blir mer og mer vanlig :slight_smile:

Veldig flott utstilling med mange fine detaljer!

Knallbra! :slight_smile:

Flott landsby
Gleder meg til fortsettelsen!

Kjempe bra by.
Fikk til slutt opp årets jeg også, så det ble en og 1/2 sett på utstilling :slight_smile:

Det er igjen den tiden av året så har satt opp årets jule-layout… instagram.com/p/-ZlaiAmedU/?taken-by=chilis_no

Stilig! Hva har du brukt i forhold til belysning her? :slight_smile:

Takk! :wink: Se på bildet i linken, nederst til høyre. Søk på “balloon led” på ebay. Koster nesten ingenting. Kan også få dem ensfarget og uten blinking. Kikk gjerne gjennom IGprofilen, en del bilder der lys er brukt.
instagram.com/p/489nGvGeYO/?taken-by=chilis_no

Vi bygger julelandsby første helgen i advent. Jeg ville ha tog rundt i år, men ble nedstemt. Kanskje neste år?

Men jeg vil ha lys! Har minimalt med peiling på hvordan dette gjøres, men alt kan læres.

Uansett - superkul variant med blinkende lys i byen på den måten!!!

Du, når jeg søker på “ballon led” finner jeg bare led på størrelse med en uhyggelig stikkpille! 3 cm lang og 1,5 cm bred. For EN! Søker jeg feil?

Vkjempefin by. Gleder meg til min skal opp

Veldig fin!

Har brukt mange av de samme settene til juleutstillingen jeg har i Molde sentrum i år. Setter opp en ny hvert år. (Jeg har avbildet juletoget her på forumet).

Skal ta bilde snart å legge ut her