Min Konfirmasjon

Jeg skal konfirmeres på Lørdag! Smile
Gaver i form av LEGO/cash aksepteres. Wink

Nice try Smile

UniqueBuilder wrote:
Jeg skal konfirmeres på Lørdag! Smile Gaver i form av LEGO/cash aksepteres. Wink
For 2 år siden gav vi bort en 9747 til en konfirmant - så vi er kjent for å være gode med konfirmasjonsgaver Laughing Men hvis du virkelig vil ha Lego i posten må du gi oss adreea Wink Gratulerer på forhånd i alle tilfelle! aj-ml
aj-ml wrote:
UniqueBuilder wrote:
Jeg skal konfirmeres på Lørdag! Smile Gaver i form av LEGO/cash aksepteres. Wink
For 2 år siden gav vi bort en 9747 til en konfirmant - så vi er kjent for å være gode med konfirmasjonsgaver Laughing aj-ml
Du tuller?! Shocked Hmm, vet ikke helt om jeg skal tro dere. Er litt redd for utpressing.. "Roser er røde, verden er stor Jeg har en hagle og vet hvor du bor" Laughing Neida. Razz

Men… Hvis dere virkelig mener det (lol Laughing ) sender jeg gladelig adresse på PM. Very Happy

UniqueBuilder wrote:
aj-ml wrote:
UniqueBuilder wrote:
Jeg skal konfirmeres på Lørdag! Smile Gaver i form av LEGO/cash aksepteres. Wink
For 2 år siden gav vi bort en 9747 til en konfirmant - så vi er kjent for å være gode med konfirmasjonsgaver Laughing
Du tuller?! Shocked
Om at vi gav bort en 9747? Neida, tuller ikke, men det var selvsagt en komfirmant vi kjente godt og skulle være hos gjester under feiringa (men vi var i Billund, så han måtte vente med å få Legoen til vi kom hjem). Han var svært fornøyd med gaven Wink aj-ml

Da er den store dagen her! I dag kl. 13.00 Skjer det! Smile
Ønsk meg lykke til… Twisted Evil