min første lego "ark"

Hei alle sammen. Mitt navn er Erik Hårberg og etter 20 år i “in the dark” så har jeg, i en alder av 48, fått sansen for lego igjen. grunnen er vel rett og slett at gutten min på snart 3 har vokst seg fra dublo og har startet med å bygge lego… som bare en treåring kan klare (dere vet… en kloss på en annen kloss… og det er et fly :slight_smile:

Jeg har mange andre hobbyer og det er kanskje ikke uten grunn at jeg kaller meg kystfort. Driver kystfort.com/forum + fb… eller de driver seg selv… fordi jeg jobber ganske mye med andre prosjekter og klarer ikke å følge med på alt. men som nevnt har lego fattet min interesse igjen. hadde jo et rom fullt av lego når jeg var liten… og det er vel derfor jeg er så kreativ i dag. i en alder av snart 50… så er det gledelig med en kombinasjon av barn og lego… man blir som et barn igjen og kan tilbringe timer med å mekke en brannbil eller noe… til gutten selvfølgelig :wink:

alt det jeg leser om nå er lego lego lego… blir så imponert av hva dere andre har gjort og håper selv jeg en dag kan lage noe større enn en brannstasjon (har lært meg at når man jobber med en treåring… så får man ikke tid til detaljene før bygget blir tøft behandlet… men det er jo lego… bygg og riv!

“bygg og riv” sier jeg, men tar bilde av hva jeg har laget… og hvorfor ikke lage noe ut av bildene? vedlagt er mitt første “lego” ark… ikke noe tegneserie… men bare for å dokumentere + litt tekst og greier :slight_smile: skriver i engelsk fordi det føles mer naturlig + at etterhvert så må jeg lære gutten engelsk :slight_smile:

ha en fortsatt flott påske… her bygger vi lego :slight_smile:

E

Hehe, denne var tøff! :smiley:

Veldig kul dokumentasjon der :slight_smile: hehe.

Kul :smiley: